به گزارش زیرنویس به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری بر اثر بمباران منزلی در محله تل السلطان در غرب شهر رفح در جنوب غزه خبر دادند. این منابع به بمباران سنگین منازل مسکونی در نزدیکی مرکز درمانی ناصر در غرب شهر خان در جنوب غزه نیز اشاره کردند. […]

به گزارش زیرنویس به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری بر اثر بمباران منزلی در محله تل السلطان در غرب شهر رفح در جنوب غزه خبر دادند. این منابع به بمباران سنگین منازل مسکونی در نزدیکی مرکز درمانی ناصر در غرب شهر خان در جنوب غزه نیز اشاره کردند.

۲۰ شهید و ۱۰۵ زخمی در جنایت هولناک جدید رژیم صهیونیستی در غزه

منابع خبری اعلام کردند که تانکهای رژیم صهیونیستی به سمت فلسطینیانی که در فلکه الکویت غزه منتظر دریافت کمک بودند، شلیک کرده که بر اثر آن۲۰ نفر شهید و ۱۰۵ نفر دیگر زخمی شدند.

گلوله باران مناطق مجاور مدرسه محل اسکان آوارگان در غرب خان یونس

ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مجاور مدرسه محل اسکان آوارگان را در غرب خان یونس در جنوب غزه هدف قرار داد.

انهدام ۲ تانک مرکاوا به دست مبارزان قسام در جنوب غزه

گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش حماس از انهدام دو تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی با موشک یاسین ۱۰۵ در غرب شهر خان یونس در جنوب غزه خبر داد.

موضع‌گیری جدید چین درباره جنگ غزه

وزارت خارجه چین بیان کرد: ما از حمله اسراییل به مراکز وابسته به سازمان ملل در غزه شوکه شده ایم. ما مراتب حزن شدید خود را از قربانی شدن غیرنظامیان در غزه اعلام می کنیم. همه اقداماتی که قانون بین المللی را نقض کند، محکوم می کنیم. اولویت حیاتی توقف جنگ و برقراری آتش بس و تضمین مراکز وابسته به سازمان ملل و ممانعت ازبروز فاجعه انسانی گسترده در غزه است.

ازسوی دیگر وزارت دفاع چین اعلام کرد: ما سلاح یا تجهیزات نظامی به مناطق درگیر در غزه ارسال نکرده ایم.

حمله موشکی مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین

مقاومت فلسطین امروز نیز شهرکهای صهیونیست نشین و مواضع نظامیان اشغالگر را آماج حملات موشکی خود قرار داد.

صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین نتیف هعسراه در نزدیکی شمال غزه به صدا درآمد. مقاومت فلسطین این شهرک را موشکباران کرد.

شلیک ۲ موشک از جنوب لبنان به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا

منابع خبری از شلیک دو موشک از جنوب لبنان به سمت مرکز نظامی الرادار رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا خبر دادند.

همچنین منابع خبری از شلیک آتش سنگین به مرکز نظامی جل العلام خبر دادند.

درگیری شدید مبارزان با اشغالگران در خان یونس

منابع خبری از درگیری شدید میان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگری خبر می دهند که به دنبال ورود به داخل اردوگاه خان یونس هستند.

اخباری درباره ورود رزمندگان حزب الله به الجلیل و وحشت صهیونیستها

رسانه های رژیم صهیونیستی از پرواز گسترده جنگنده ها و پهپادهای این رژیم بر فراز مناطق شمالی فلسطین اشغالی از بیم حمله از جنوب لبنان خبر دادند.

رادیو رژیم صهیونیستی از حضور گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی با لبنان پس از هشدار نفوذ افراد مسلح خبر داد.

همچنین رادیو رژیم صهیونیستی از بستن راههای منتهی به حانیتا در الجلیل و ممانعت ساکنان از خروج از منازلشان از بیم حمله از جنوب لبنان خبر داد.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: هشداری درباره ورود سه نفر از لبنان به منطقه حانیتا در الجلیل علیا داده شده و وضعیت آماده باش اعلام شده است.

بمباران اطراف بیمارستان ناصر از سوی رژیم صهیونیستی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف ورودی بیمارستان ناصر در خان یونس را نیز بمباران کردند.

منابع محلی در شهرک المغازی در مرکز غزه نیز از ویرانی شدیدی که حمله‌های رژیم صهیونیستی به بار آورده است، خبر دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین مناطق اطراف مدرسه آوارگان در محله الاماراتی در غرب خان یونس را نیز هدف قرار دادند.

منابع فلسطینی از قطع برق بیمارستان ناصر هنگام عمل جراحی یکی از مجروحان بر اثر بمباران مناطق مجاور این بیمارستان خبر دادند.

از سوی دیگر برخی منابع به حرکت نظامیان صهیونیست به سمت مناطقی در غرب خان یونس اشاره کردند.

منابع فلسطینی از بازداشت شماری از زنان و مردان و کودکان از سوی نظامیان صهیونیست در غرب خان یونس و شهادت شمار زیادی در این منطقه خبر دادند.

همزمان ساکنان خان یونس در حال حرکت به سمت رفح به علت تداوم بمباران سنگین رژیم صهیونیستی هستند.

حمله شدید اللحن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به قطر

بتسلئیل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه به شدت به قطر حمله کرد.

وی قطر را حامی تروریسم و تامین کننده مالی تروریستها دانست.

اسموتریچ مدعی شد: قطر در کشتار حماس علیه غیرنظامیان اسراییلی مسئولیت زیادی دارد.

وی در ادامه گفت: روابط غرب با قطر مبتنی بر منافع اقتصادی و همراه با نفاق است.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی افزود: یک موضوع کاملا مشخص است و آن عدم ایفای نقش قطر در غزه پس از جنگ است.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند قطری‌ها علناً نتانیاهو را به مانع‌تراشی و کارشکنی در مسیر تلاش‌های میانجی‌گرانه این کشور برای مبادله اسرا متهم کردند.

قطری‌ها تاکید کردند که نتانیاهو به جای اولویت دادن به نجات جان اسرای اسراییلی، برخی مسائل سیاسی کم‌اهمیت را اولویت قرار داده است.

در همین راستا، سخنگوی وزارت امور خارجه قطر تاکید کرد: اظهارات منتسب به نتانیاهو در مورد میانجی‌گری قطر را شدیداً محکوم می‌کنیم. اظهارات نتانیاهو درباره میانجیگری قطر اگر صحت داشته باشد، تنها منجر به مانع‌تراشی در مسیر میانجی‌گری این کشور و تضعیف آن خواهد شد و به نظر می‌رسد او آینده سیاسی خود را نسبت به نجات جان افراد بی‌گناه از جمله اسرای اسراییلی در اولویت قرار داده است. امیدواریم نتانیاهو به جای مشغول شدن به روابط استراتژیک ما با واشنگتن، برای برداشتن موانع موجود بر سر راه توافق مبادله اسرا تلاش کند.

الحوثی: تنها راه، توقف جنگ غزه و رفع محاصره آن است

محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن از موضع چین در قبال تحولات منطقه و دعوت آن به توقف جنگ میان رژیم صهیونیستی و مقاومت در غزه و هشدار پکن درباره توسعه دامنه جنگ و غیرقابل کنترل بودن آن استقبال کرد.

وی افزود: عملیات نظامی نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و دریای عرب با آنچه چین مطرح کرده، همخوانی دارد.

الحوثی تاکید کرد: آمریکا و انگلیس به جای توجه به خواسته جهانی برای توقف جنگ غزه و رفع محاصره آن، حامی رژیم اشغالگر در ادامه کشتار مردم غزه با سلاح، گرسنگی و نبود دارو هستند.

وی با شیطانی توصیف کردن حمله انگلیس و آمریکا به یمن، تنها راه را توقف جنگ غزه و رفع محاصره آن دانست.

منبع: مـهر