بعد از خداحافظی یحیی گل محمدی با تیم پرسپولیس این باشگاه سخت در تلاش است جایگزین مربی ایرانی را مشخص کند. اولین مصوبه هیات مدیره انتخاب مربی خارجی به جای یحیی گل محمدی بود و رضا درویش به همین بهانه راهی دوحه شد که با برانکو به صوررت مستقیم مذاکره کند. مذاکره پرسپولیس با برانکو […]

- پرسپولیس؛ به این دو دلیل نهایی می‌شود!

بعد از خداحافظی یحیی گل محمدی با تیم پرسپولیس این باشگاه سخت در تلاش است جایگزین مربی ایرانی را مشخص کند. اولین مصوبه هیات مدیره انتخاب مربی خارجی به جای یحیی گل محمدی بود و رضا درویش به همین بهانه راهی دوحه شد که با برانکو به صوررت مستقیم مذاکره کند.

مذاکره پرسپولیس با برانکو و دیگر گزینه های خارجی فعلا منجر به توافق نهایی نشده است اما تازه ترین خبر از اردوی تیم پرسپولیس حکایت از این دارد، ممکن است انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس به این دو دلیل نهایی شود.

اول اینکه اوسمار در دور رفت دستیار یحیی گل محمدی بوده و شناخت خوبی از تیم پرسپولیس دارد و مربی جدید ممکن است به دلیل عدم شناخت از تیم پرسپولیس زمان و امتیازات زیادی را از دست دهد که این به ضرر سرخپوشان خواهد بود. دوم اینکه بیشتر بازیکنان تیم پرسپولیس با انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس موافق هستند تا جایی که علیرضا بیرانوند به عنوان کاپیتان تیم از انتخاب این مربی به عنوان جانشین یحیی گل محمدی دفاع کرده است.

با این حال هر اتفاقی در مورد سرمربی جدید تیم پرسپولیس محتمل به نظر می رسد. اینکه حتی برانکو موضع خود را تغییر دهد و در پایان جام ملت ها برای مذاکره نهایی و عقد قرارداد به تهران سفر کند.

منبع: خبـر ورزشی