قرارداد فدراسیون فوتبال عمان با برانکو به پایان رسیده است و از آنجایی که این مربی موفق به هدایت تیم ملی عمان به مرحله حذفی نشد، به طور حتم این قرارداد تمدید نخواهد شد. انتقاد تماشاگران تیم ملی عمان از برانکو از روز اول بازی ها آغاز شد. جایی که عمان بازی یک بر صفر […]

- با حذف از جام ملت‌ها؛ خداحافظی عمان با برانکو رسمی شد

قرارداد فدراسیون فوتبال عمان با برانکو به پایان رسیده است و از آنجایی که این مربی موفق به هدایت تیم ملی عمان به مرحله حذفی نشد، به طور حتم این قرارداد تمدید نخواهد شد.

انتقاد تماشاگران تیم ملی عمان از برانکو از روز اول بازی ها آغاز شد. جایی که عمان بازی یک بر صفر برده در برابر عربستان را با شکست دو بر یک عوض کرد. برانکو در مواجه با این انتقادات صبر پیشه کرد و گفت: شکست تیم ملی عربستان توسط عمان جز شگفتی هاست که ممکن است رخ ندهد. با این حال تماشاگران تیم ملی عمان منتظر بودند، این تیم با شکست تایلند و در ادامه قرقیزستان به دور حذفی مسابقات صعود کند که تیم ملی عمان با هدایت برانکو در هر دو بازی به نتیجه ی مساوی دست پیدا کرد و با دو امتیاز به کار خود پایان داد.

با این اوصاف و حذف تیم ملی عمان از جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال این کشور به همکاری خود با برانکو پایان خواهد داد و این مربی می تواند برای استراحت و ادامه ی مربیگری به کشورش بازگردد.

برانکو در شروع جام ملت ها به دلیل خداحافظی یحیی گل محمدی با پیشنهاد کار از سوی تیم پرسپولیس مواجه شد و با رضا درویش در دوحه ملاقات داشت اما از پذیرش پیشنهاد تیم پرسپولیس امتناع کرد. این در حالی بود که باشگاه پرسپولیس برای نشان دادن حسن نیت خود به این مربی مالیات معوقه اش را پرداخت کرد. برانکو گفته بود؛ خطاب به خانواده اش قول داده که عمان آخرین تیم خارجی خواهد بود که در آن فعالیت خواهد کرد.  

منبع: خبـر ورزشی