حسین نظری بااشاره به حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی گفت: ساعت ۱۸:۲۰ روز پنجشنبه حریق در بیمارستان گاندی گزارش شد که با حضور به موقع آتش نشانان به خوبی اطفا حریق انجام گرفت. باید بیماران به جای دیگری منتقل می شدند که از ۹۳ بیماری که امروز جزو پذیرش شدگان بودند، ۵۱ بیمار در بیمارستان […]

- نظر جالب درباره آتش‌سوزی بیمارستان گاندی: حریق عادی بود/ کامپوزیت‌ها بزرگ نمایی کردند

حسین نظری بااشاره به حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی گفت: ساعت ۱۸:۲۰ روز پنجشنبه حریق در بیمارستان گاندی گزارش شد که با حضور به موقع آتش نشانان به خوبی اطفا حریق انجام گرفت. باید بیماران به جای دیگری منتقل می شدند که از ۹۳ بیماری که امروز جزو پذیرش شدگان بودند، ۵۱ بیمار در بیمارستان حضور داشتند که همگی با هماهنگی شبکه بهداشت منتقل شدند.

وی با بیان اینکه اطفا حریق به صورت کامل انجام شد و تلاش آتش نشانان مانع شد که به ساختمان های مجاور سرایت کند، خاطرنشان کرد: موضوع مهم این بود که تصاویری که پخش می‌شد به علت نمای کامپوزیت ساختمان آتش سوزی را بزرگ جلوه می‌داد. با این حال این آتش سوزی یک حریق عادی بود.

نظری با بیان اینکه وقتی حریقی رخ می‌دهد شهرداری به صورتی عمل می‌کند که مسئولان مربوطه از شهردار منطقه تا دیگر عوامل همگی در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند، اظهار کرد: آنها خدمات جانبی و پشتیبانی از آتش نشانان را انجام می دهند و پاکبانان هم بعد از اطفا شروع به پاکسازی معابر می‌کنند.

معاون شهردار تهران ادامه داد: تانکر آب به اندازه کافی داشتیم و نردبان ها هم در محل بودند. تنها مشکلی که وجود داشت این بود که در ضلع غربی این محل ساختمانی وجود داشت که دسترسی آتش نشانان را برای اطفا حریق سخت می‌کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، نظری خاطرنشان کرد: در مجموع حضور به موقع و امکانات و تجهیزات کافی در کنار تلاش بی شائبه آتش نشانان باعث شد تا حریق بدون هیچ خسارت جانی اطفا شود و خوشبختانه بیماران هم همگی به بیمارستان های معین منتقل شدند.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین