پس از جدایی یحیی گل محمدی از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس مدیران این باشگاه تا به امروز جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ هنوز سرمربی جدید تیم خود را معرفی نکرده‌اند و تمرینات این تیم زیر نظر اوسمار ویرا و پپه لوسادا دو مربی برزیلی برگزار می‌شود. در نبود یحیی گل محمدی، سید جلال حسینی مربی پرسپولیس […]

- زمان بازگشت سیدجلال به پرسپولیس مشخص شد

پس از جدایی یحیی گل محمدی از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس مدیران این باشگاه تا به امروز جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ هنوز سرمربی جدید تیم خود را معرفی نکرده‌اند و تمرینات این تیم زیر نظر اوسمار ویرا و پپه لوسادا دو مربی برزیلی برگزار می‌شود.

در نبود یحیی گل محمدی، سید جلال حسینی مربی پرسپولیس هم در تمرینات این تیم حضور پیدا نمی‌کرد که مدیران این باشگاه جلساتی را با نماینده حسینی برگزار کرده‌اند که با وی به توافق رسیده‌اند. کاروان پرسپولیس روز گذشته پنج‌شنبه ۵ بهمن برای برپایی اردوی ۱۰ روزه عازم کشور امارات شد و در این سفر حسینی پرسپولیسی‌ها را همراه نکرد؛ از همین رو مدیران باشگاه برای سید جلال بلیت امارات تهیه کرده‌اند و او فردا شنبه ۷ بهمن به اردوی پرسپولیس در شهر دوبی ملحق خواهد شد.

پرسپولیس در اولین بازی خود پس از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر باید روز ۲۰ بهمن و در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی به مصاف تیم نفت و گاز گچساران برود.

بیشتر بخوانید: برانکو: بازگشت به پرسپولیس؟ شاید/ چراغ سبز سرمربی کروات به سرخپوشان

منبع: خبـر ورزشی