به گزارش زیرنویس، چند وقت پیش بود که باشگاه سپاهان اعلام کرد که برای کاهش سقف بودجه قرارداد عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و کاوه رضایی را فسخ کرده است. در این بین عیسی آل کثیر با پرسپولیس و احسان پهلوان با فولاد قرارداد امضا کردند اما کاوه رضایی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد […]

به گزارش زیرنویس، چند وقت پیش بود که باشگاه سپاهان اعلام کرد که برای کاهش سقف بودجه قرارداد عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و کاوه رضایی را فسخ کرده است.

در این بین عیسی آل کثیر با پرسپولیس و احسان پهلوان با فولاد قرارداد امضا کردند اما کاوه رضایی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد در جریان فسخ قراردادش نیست و از این باشگاه غرامت دریافت خواهد کرد.

حالا تصاویری از کاوه رضایی در تمرینات سپاهان منتشر شده که نشان می دهد قرارداد این بازیکن فسخ نشده و او به جمع طلایی پوشان برگشته است.

photo_2024-01-26_11-45-36

ظاهرا تهدید کاوه رضایی جواب داده و باشگاه ترجیح داده او را به تمرینات برگرداند.

 

اردوی یک هفته‌ای سپاهان در قطر

گفتنی است تمرینات تیم فوتبال سپاهان از روز چهارشنبه ۲۷ دی در ورزشگاه فردوس اصفهان از سر گرفته شد و بازیکنان زیر نظر ژوزه مورایس، تمرینات خود را از سر گرفتند و طی روزهای گذشته تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را پیگیری کردند.

این تمرینات با حضور تمامی بازیکنان به جز ۵ بازیکن ملی‌پوش این تیم آغاز شد.

از سویی بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، کاروان تیم فوتبال سپاهان امروز جمعه برای برگزاری اردوی تدارکاتی آماده‌سازی خود راهی قطر می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سپاهان برای این اردو در کمپ اسپایر دوحه تمرینات خود را دنبال می‌کند و سه دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

سپاهان روز شنبه ۷ بهمن در نخستین دیدار تدارکاتی به مصاف قطر اسپورت می‌رود و پس از آن دیداری با السیلیه قطر برگزار می‌کند و در آخرین دیدار تدارکاتی خود نیز  جمعه ۱۳ بهمن به  دیدار الاهلی قطر می‌رود.

گفتنی است، با توجه به دغدغه سرمربی تیم سپاهان در خصوص ارتقای سطح آمادگی تیم در آستانه آغاز رقابت‌های جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، این اردو در دستور کار قرار گرفت.

منبع خبر: رکنـا