دف زنان در میدان؛ مسئولان فرهنگی و ورزشی غرق جام ملت‌ها!
دف زنان در میدان؛ مسئولان فرهنگی و ورزشی غرق جام ملت‌ها!

به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در رقابت‌های جام ملت های آسیا در قطر حضور دارد و عملکرد قابل قبولی را هم از خود برجا گذاشته است. در این میان اقدام یک گروه موسیقی زنان با اجرای ترانه ایرانی در حاشیه مسابقات حاشیه ساز شد. در شرایطی که فدراسیون فوتبال با هماهنگی […]

به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در رقابت‌های جام ملت های آسیا در قطر حضور دارد و عملکرد قابل قبولی را هم از خود برجا گذاشته است.

در این میان اقدام یک گروه موسیقی زنان با اجرای ترانه ایرانی در حاشیه مسابقات حاشیه ساز شد.

در شرایطی که فدراسیون فوتبال با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، گروه های مختلف فرهنگی را برای این مسابقات درنظر گرفته و تدارک دیده است، اما بعضا شاهد اقدامات هنجارشکن در خلال برگزاری مسابقات هستیم.

اجرای ترانه‌های موسیقی ایرانی توسط گروه های بانوان و با دف زنی و بعضا حرکات موزون، جنجال ساز شده است.

البته برخی در اظهاراتی جالب مدعی هستند که این بانوان حجاب دارند و به همین خاطر این حرکات موزون چندان مهم نیست!

این گروه های موسیقایی دربازی های قبلی تیم ملی اقدامات خود را بیرون از ورزشگاه انجام می‌دادند اما ظاهرا در دیدار ایران مقابل امارات، آن‌ها علنا در داخل ورزشگاه حاضر شدند تا در بین دو نیمه با حرکات موزون اجرای نمایش کنند.

به نظر می رسد بی تفاوتی و همراهی مسئولان در روزهای گذشته باعث شده که این اتفاق به درون ورزشگاه هم کشیده شود و پس از اینکه این مسائل رسانه ای شده است، مسئولان فرهنگی در وزارت ورزش و فدراسیون و حراست این دو مجموعه به تکاپو افتاده و تازه یادشان افتاده به کمیته برگزاری مسابقات اعتراض کنند.

با این حال این سوال را باید از این مسئولان پرسید که هنگامی که این گروه های ایرانی بدون مجوز در اطراف ورزشگاه مشغول اجرای برنامه بودند، چرا اقدامی صورت نگرفته است؟ 

پایان پیام/





منبع: فارس