ظهر جمعه هواداران لیورپول با انتشار پیامی از رسانه رسمی باشگاه‌شان شوکه شدند، چرا که پس از ۸ سال و چند ماه در پایان فصل دیگر یورگن کلوپ سرمربی تیم محبوب‌شان نخواهد بود. یورگن کلوپ در مصاحبه با دوربین باشگاه و در پاسخ به این جمله که «پیام مهمی برای هواداران دارد» گفت: «من باشگاه […]

- یورگن کلوپ اعلام کرد؛ پایان فصل لیورپول را ترک می‌کنم/ من عاشق هرچیزی در لیورپول هستم؛ شهر، هواداران، تیم، کارمندان و همه‌چیز!

ظهر جمعه هواداران لیورپول با انتشار پیامی از رسانه رسمی باشگاه‌شان شوکه شدند، چرا که پس از ۸ سال و چند ماه در پایان فصل دیگر یورگن کلوپ سرمربی تیم محبوب‌شان نخواهد بود.

یورگن کلوپ در مصاحبه با دوربین باشگاه و در پاسخ به این جمله که «پیام مهمی برای هواداران دارد» گفت: «من باشگاه را در پایان فصل ترک خواهم کرد. می‌توانم درک کنم که این لحظه شوک بزرگی برای خیلی‌هاست، وقتی که برای اولین مرتبه این خبر را می‌شنوید. اما به طور مشخص می‌توانم توضیح بدهم یا حداقل سعی می‌کنم که توضیح بدهم من در این باشگاه عاشق همه‌چیز هستم. من عاشق هرچیزی در این شهر هستم. عاشق این هواداران هستم. عاشق تیمم هستم. عاشق کارمندانم. عاشق همه‌چیز! این که این تصمیم را گرفتم این را به شما نشان می‌دهد که من راضی شده‌ام که باید این کار را انجام دهم. چطور بگویم؟ انرژی من تمام شده است. الان قطعاً مشکلی ندارم، اما فکر کنم زمانی در آینده مجبور بشوم این خبر را اعلام کنم. اما الان کاملاً خوبم. من می‌دانم که نمی‌توانم این کار را دوباره و دوباره و دوباره انجام دهم. بعد از این‌همه سال ما یکدیگر را داریم. و بعد از این‌همه زمان، ما وقت‌مان را با همدیگر گذرانده‌ایم. بعد از مسیری که با هم رفته‌ایم، احترامم به شما بیشتر شده است. عشقم به شما بیشتر شده است. و حداقل چیزی است که به شما بدهکارم، حقیقت است و این هم یک حقیقت است.»

یورگن کلوپ موفق شد در دوران حضورش در لیورپول به حسرت سرخ‌های مرسی‌ساید برای کسب قهرمانی لیگ برتر انگلیس خاتمه دهد و محبوبیت دوچندانی در آنفیلد پیدا کند.

در همین رابطه بخوانید و ببینید:

منبع: خبـر ورزشی