جواد آقایی‌پور مهاجم تیم استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر یکی از بهترین بازیکنان تیمش و حتی می‌توان گفت یکی از ستاره‌های لیگ برتر بود. با شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی ستاره استقلال خوزستان مشتری‌های جذابی پیدا کرد و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و حتی سپاهان برای جذب این بازیکن به باشگاه […]

- گزینه پرسپولیس و استقلال تصمیم قطعی گرفت/ جواد آقایی‌پور تیم نیم‌فصل دوم خود را انتخاب کرد

جواد آقایی‌پور مهاجم تیم استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر یکی از بهترین بازیکنان تیمش و حتی می‌توان گفت یکی از ستاره‌های لیگ برتر بود.

با شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی ستاره استقلال خوزستان مشتری‌های جذابی پیدا کرد و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و حتی سپاهان برای جذب این بازیکن به باشگاه استقلال خوزستان نامه زدند و این باشگاه مبلغ زیادی را برای رضایتنامه مهاجم خود درنظر گرفت و حتی بحث معاوضه بازیکن هم برای انتقال آقایی‌پور مطرح شد اما باشگاه استقلال خوزستان پیشنهاد قابل قبولی را برای فروش بازیکنش دریافت نکرد تا احتمالا پرونده انتقال پدیده تیم سیروس پورموسوی بسته شود.

حضور آقایی‌پور نیز در اردوی آماده‌سازی استقلال خوزستان و همچنین مذاکره با پورموسوی نشان می‌دهد که این بازیکن تصمیم قطعی خود را برای ادامه فصل گرفته و می‌خواهد تا پایان فصل در کنار آبی‌های خوزستان باشد.  

بیشتر بخوانید: استقلال دست روی گزینه پرسپولیس گذاشت!

منبع: خبـر ورزشی