فارس نوشت: کره جنوبی روز گذشته در هفته پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا مقابل مالزی به نتیجه عجیب تساوی ۳ بر ۳ مقابل تیم ۱۳۰ دنیا رضایت داد تا شائبه تبانی علیه این تیم مطرح شود. نشریه دیلی میل می نویسد که خنده های کلینزمن بعد از بدترین نتیجه تاریخ کره مقابل مالزی بدترین […]

کلیزمن در جام ملت‌های آسیا تبانی کرد؟

فارس نوشت: کره جنوبی روز گذشته در هفته پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا مقابل مالزی به نتیجه عجیب تساوی ۳ بر ۳ مقابل تیم ۱۳۰ دنیا رضایت داد تا شائبه تبانی علیه این تیم مطرح شود.

نشریه دیلی میل می نویسد که خنده های کلینزمن بعد از بدترین نتیجه تاریخ کره مقابل مالزی بدترین خبر برای فوتبال دنیاست. کره اگر با نتیجه ۳ بر ۲ برنده بازی می شد باید در مرحله بعدی مقابل ژاپن قرار می گرفت اما با تساوی، حریف عربستان شد.

خبرگزاری چینی می نویسد که شاگردان کلیزمن عمدا در بازی مقابل مالزی برنده نشدند! سرمربی کره وقتی گل سوم و مساوی را خورد، می خندید! و این نشان دهند «تبانی» است.

این رسانه چینی معتقد است که کنفدراسیون فوتبال آسیا باید درباره نتیجه بازی مالزی و کره ورود کند. لبخند کلینزمن نشان داد که کره «می خواست از دیدار با ژاپن فرار کند».

منبع: اطلاعات انلاین