متلک خداداد عزیزی و بهروز رهبری‌فرد به پژمان جمشیدی روی آنتن زنده!
متلک خداداد عزیزی و بهروز رهبری‌فرد به پژمان جمشیدی روی آنتن زنده!

پیش‌بینی پژمان جمشیدی از تیم فوتبال هند سوژه میهمانان ویژه‌برنامه تلویزیونی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شد.

- متلک خداداد عزیزی و بهروز رهبری‌فرد به پژمان جمشیدی روی آنتن زنده!

خبرورزشی نوشت: ویژه‌برنامه تلویزیونی جام آسیا ۲۰۲۳ با حضور بهروز رهبری‌فرد و خداداد عزیزی و حمید درخشان با یک شوخی جالب درمورد پژمان جمشیدی همراه شد.

داستان از آنجا شروع شد که رهبری‌فرد در مقدمه صبحت‌هایش به تیم‌های ضعیف مرحله گروهی جام ملت‌ها اشاره کرد و گفت که هیچ پیشرفتی در تیم فوتبال هند ندیده و فقط ژاپن را تیم می‌داند که پیشرفت کرده است و در این بین مهدی توتونچی مجری برنامه به یک سریال تلویزیونی با بازی پژمان جمشیدی و بهروز رهبری‌فرد اشاره کرد و یادآور شد که جمشیدی در آن سریال می‌گفت هند یکی از قدرت‌های آینده فوتبال خواهد شد اما اکنون با صحبت‌های الان آقای رهبری‌فرد ثابت شد که پیش‌بینی‌های آقای جمشیدی درست نبوده است.

در همین هنگام خداداد عزیزی که یکی از میهمانان پای ثابت این برنامه تلویزیونی است وسط صحبت‌های توتونچی پرید و گفت: «پژمان هیچ موقع پیش‌بینی‌هاش درست نبوده»

سپس رهبری‌فرد با خنده گفت: «اگر پیش‌بینی‌هاش درست بود اصلا فوتبالیست نمی‌شد و از همون اول بازیگر می‌شد».

بعد از این صبحت‌ها توتونچی به حمید درخشان گفت که شما هم در آن سریال بازی کردی و آیا آینده فوتبال قرار بود در هند اتفاق بیفتد نظر شما چیست؟ سپس درخشان با خنده جواب داد: «خب این تشخیص آقا پژمان بوده»

بعد توتونچی و میهمانان یاد پژمان جمشیدی کرده و رهبری‌فرد گفت: «انشاالله امسال سیمرغ بلورین را بگیرد توپ طلا را که نتوانست».

منبع: اطلاعات انلاین