به گزارش زیرنویس، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد: طی یک هفته گذشته چهار هزار و ۷۹۵ تماس تلفنی با سامانه آتش نشانی شیراز ثبت شده که هزار و ۹۵۲ مورد آن مزاحم تلفنی بوده است. هادی عیدی پور افزود: ایجاد مزاحمت تلفنی برای آتش نشانی […]

به گزارش زیرنویس، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد: طی یک هفته گذشته چهار هزار و ۷۹۵ تماس تلفنی با سامانه آتش نشانی شیراز ثبت شده که هزار و ۹۵۲ مورد آن مزاحم تلفنی بوده است.

هادی عیدی پور افزود: ایجاد مزاحمت تلفنی برای آتش نشانی و مراکزی که محل امدادرسانی به شهروندان در زمان بروز بحران و حادثه است می تواند به حوادث غیرقابل جبرانی منجر شود و مجازات مزاحمان تلفنی در این موارد باید بازدارنده و همراه با اشد مجازات باشد تا این پدیده شوم از فرهنگ و جامعه ما رخت بربندد.

وی ادامه داد: هزار و ۳۸۵ آتش نشان برای حوادث یک هفته گذشته در کلانشهر شیراز اعزام شدند که ۹۵ مورد آن مهار آتش سوزی بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اضافه کرد: ۱۹۳ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته در شیراز انجام شده و ۳۹۶ مورد ناوگان آتش نشانی به محل حوادث این شهر اعزام شده است.

عیدی پور کل عملیات انجام شده طی یک هفته گذشته در شیراز را ۳۶۶ مورد اعلام کرد و گفت: ۴۷ مورد نیز بازدید پیشگیرانه توسط آتش نشانان در شیراز طی این مدت انجام شده است.

منبع خبر: رکنـا