جمال بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر بعد از حذف از مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا از سِمت خود برکنار شد و فدراسیون فوتبال این کشور بلافاصله با زین‌الدین زیدان تماس گرفت. به گزارش رسانه‌های نزدیک به فدراسیون فوتبال الجزایر، این فدراسیون روی شرکت‌های اسپانسرینگ برای تامین دستمزد هنگفت زیدان حساب کرده ولی زیزو که اصالت […]

- دست رد زین‌الدین زیدان به سینه این تیم/ او دوست دارد برگردد اما...

جمال بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر بعد از حذف از مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا از سِمت خود برکنار شد و فدراسیون فوتبال این کشور بلافاصله با زین‌الدین زیدان تماس گرفت.

به گزارش رسانه‌های نزدیک به فدراسیون فوتبال الجزایر، این فدراسیون روی شرکت‌های اسپانسرینگ برای تامین دستمزد هنگفت زیدان حساب کرده ولی زیزو که اصالت الجزایری دارد و پیش از این هدایت تیم ملی برزیل و آمریکا را نیز رد کرده بود این پیشنهاد را نیز محترمانه رد کرد.

زیدان دو دوره موفق را در رئال مادرید گذراند و پس از جدایی از این تیم و دو سال و نیم دوری از میادین آنقدرها برای شروع دورانی دیگر عجله ندارد. به نظر می‌رسد تنها تیم ملی‌ که زیدان مشتاق هدایتش باشد تیم ملی فرانسه است. در غیر این صورت ترجیح می‌دهد با باشگاهی سطح بالا به میادین بازگردد. همچنین بعد از خبر جدا شدن یورگن کلوپ از لیورپول زمزمه‌های زیادی از حضور زیدان در مرسی‌ساید شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی