دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: بازی ساده‌ و تیم کوچک در این جام وجود ندارد. همه تیم‌ها با قدرت و انگیزه دوچندان وارد مسابقات می‌شوند. نباید حریفمان را دست کم بگیریم. تمام توان و انرژی‌مان را برای این بازی به کار می‌گیریم.

 

- بازی ساده‌ و تیم کوچک در این جام وجود ندارد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پیام نیازمند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خداراشکر از مرحله گروهی به سلامت عبور کردیم. کم و کاستی‌هایی بود ولی ان‌شاالله بتوانیم در مراحل بعدی با کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز، بازی‌ کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی در خصوص دیدار با سوریه، گفت: بازی گذشته می‌تواند درس خیلی خوبی برایمان باشد. تیم‌هایی که توقعی از آن‌ها  نمی‌رفت دیدید چگونه مقابل قدرت‌های آسیا کار کردند. سوریه تیم خیلی خوبی است که سخت گل می‌خورد. یک گل خورده بیشتر ندارد. می‌دانیم با سازماندهی بازی و دفاع می‌کند. چشم به ضد حملات دارد. بابد تمام تمرکزمان را به کار بگیریم تا کمترین اشتباه را داشته باشیم.

نیازمند درمورد همدلی بین اعضای تیم ملی، عنوان کرد: رفاقت و همدلی در گذشته بوده، الان بیشتر و بیشتر شده است. این را می‌توانید داخل و بیرون زمین ببینید. خدارا شاکریم که تیم یکدستی داریم. ان‌شاالله این مساله کمک کند مرحله به مرحله و بازی به بازی خیلی خوب پیش برویم.

وی افزود: همه می‌دانیم که بازی ساده‌ و تیم کوچک در این جام وجود ندارد. همه تیم‌ها با قدرت و انگیزه دوچندان وارد مسابقات می‌شوند. نباید حریفمان را دست کم بگیریم. تمام توان و انرژی‌مان را برای این بازی به کار می‌گیریم.

نیازمند درمورد حضور خانواده بازیکنان در قطر، گفت: در تورنمنت طولانی مدت، دوری و دلتنگی از خانواده وجود دارد ولی این هم بخشی از کار ماست. ان‌شاالله در مراحل بالاتر فکر می‌کنم بچه‌ها هماهنگ می‌کنند که خانواده‌هایشان بیایند و از نزدیک شاهد درخش‌شان باشند ولی این هم جزو سختی کار ما است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا