تیم بارسلونا امشب از هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف ویارئال رفت و با نتیجه ۳-۵ شکست خورد. تیم ویارئال در نیمه نخست و در دقیقه ۲۲ توسط جرارد مورنو به گل رسید اما کمک داور ویدیویی این گل را مردود اعلام کرد. در ادامه جرارد مورنو در دقیقه ۴۱ باز هم […]

- لوئیس کمپانیس دیگ جوشان شد؛ امپراتوری کاتالان‌ها دقیقه آخر سقوط کرد/ استفاده بهینه زیردریایی زرد از VAR

تیم بارسلونا امشب از هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف ویارئال رفت و با نتیجه ۳-۵ شکست خورد.

تیم ویارئال در نیمه نخست و در دقیقه ۲۲ توسط جرارد مورنو به گل رسید اما کمک داور ویدیویی این گل را مردود اعلام کرد. در ادامه جرارد مورنو در دقیقه ۴۱ باز هم موفق به گلزنی شد و این بار گل مهاجم ویارئال مورد قبول واقع شد تا تیم ژاوی بازنده به رختکن برود.

در نیمه دوم این نبرد جذاب، ویارئال توسط ایلیاس آخوماچ در دقیقه ۵۴ به گل دوم رسید اما بارسلونا با گل‌های ایلکای گوندوگان در دقیقه ۶۰ پدری در دقیقه ۶۸ و گل به خودی اریک بایی در دقیقه ۷۱ به سه گل از ویارئال پیش افتاد. در حالی که بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد، ویارئال توسط گونسالو گدس در دقیقه ۸۴ گل مساوی را زد. اما اتفاقات دقیقه آخر بازی عجیب بود. بعد از رد پنالتی گرفته‌شده برای بارسا و اعتراض شدید ژاوی، ویارئال روی ضدحملات توسط الکساندر شورلوت در دقیقه ۹+۹۰ و خوسه لوئیس مورالس در دقیقه ۱۲+۹۰ به ۲ گل دیگر هم رسید.

تیم بارسلونا با این شکست در امتیاز ۴۴ در رده سوم جدول باقی ماند تا اختلافش با رئال صدرنشین به ۱۰ امتیاز و با خیرونا به ۸ امتیاز برسد.    

منبع: خبـر ورزشی