به گزارش زیرنویس، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران با تاکید براینکه قاچاقچیان کالا بر امنیت اقتصادی کشور ضربه وارد می‌کنند به خبرنگار زیرنویس گفت: برهمین اساس ماموران امنیت اقتصادی با الویت قرار دادن این موضوع طرح های مختلفی را درسطح استان اجرایی کرده اند. وی به طرح  مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان […]

به گزارش زیرنویس، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران با تاکید براینکه قاچاقچیان کالا بر امنیت اقتصادی کشور ضربه وارد می‌کنند به خبرنگار زیرنویس گفت: برهمین اساس ماموران امنیت اقتصادی با الویت قرار دادن این موضوع طرح های مختلفی را درسطح استان اجرایی کرده اند.

وی به طرح  مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و اظهار داشت: در حین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه پیکان وانت مشکوک و آن را متوقف کردند. در بازرسی از خودرو توقیفی ۷۲ قلم انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق شامل آبمیوه گیری، چای ساز، همزن، چرخ گوشت، سرخ کن و دستگاه ساخت قهوه به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس در اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با افراد سود جو مقابله می کند.

سردار عزیزی همچنین به طرح دیگری اشاره کرد و گفت:در جریان عملیات اطلاعاتی با موضوع دپو و جابه جایی لوازم وتجهیزات ساختمانی قاچاق در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار، تجهیزات ساختمانی از نوع کمچه بنایی به تعداد ۹ هزار و ۶۰۰عدد در سایزهای کوچک و بزرگ کشف کردند.

رئیس پلیس  غرب استان تهران با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده بنابر نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

منبع خبر: رکنـا