سود ویژه پرسپولیس از جدایی گل‌محمدی، سرلک و عمری
سود ویژه پرسپولیس از جدایی گل‌محمدی، سرلک و عمری

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که جدایی بازیکنان و کادرفنی در نیم فصل، شش میلیارد و چهارصد میلیون تومان از تعهدات پرسپولیس را کاهش دادند.

باشگاه پرسپولیس در نامه رسمی به بازار پایه فرابورس اعلام کرده که تا روز چهارم بهمن، «باتوجه به نقل و انتقالات نیم فصل اعم از کادرفنی و بازیکنان به میزبان ۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان مجموعا از تعهدات شرکت کاسته شده است.»

اشاره باشگاه پرسپولیس به جدایی یحیی گل‌محمدی و ننکا و البته سرلک و عمری است که به زعم این باشگاه، تعهدات سرخپوشان را کاهش دادند. البته شاید انتظار می‌رفت باتوجه به قرارداد دلاری ننکا و دستمزد نسبتا بالای یحیی، این عدد بیشتر هم باشد.

کاهش شش میلیاردی تعهدات پرسپولیس این سوال را به وجود آورده که درویش دقیقا به چه شکلی با آنها توافق کرده که تنها شش میلیارد تومان از دستمزد نیم فصل دوم آنها کم شده است.

جالب اینکه محمد عمری قرارداد یک میلیاردی و سرلک ۱۵ میلیاردی با پرسپولیس داشت و عملا جدایی آنها باید تعهدات پرسپولیس را تا حد بیشتری کاهش دهد.

با این حال اما نکته مهم این است که پرسپولیس حالا علاوه بر ده درصد افزایش سقف قرارداد، فرصت این را خواهد داشت که شش میلیارد را هم به سقف قراردادش بیافزاید تا ۴۰ میلیارد بیشتر در نقل و انتقالات هزینه کند.

 

سود ویژه پرسپولیس از جدایی گل‌محمدی، سرلک و عمری

منبع: خبـر ورزشی