یک هشتم جام ملت‌‌های آسیا| صعود راحت استرالیا مقابل اندونزی با حمایت ملی‌پوشان واترپلو
یک هشتم جام ملت‌‌های آسیا| صعود راحت استرالیا مقابل اندونزی با حمایت ملی‌پوشان واترپلو

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، در اولین بازی مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵ امروز تیم‌های استرالیا و اندونزی در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل هم قرار گرفتند. در این بازی که طرفداران اندونزی از دقیقه یک تا ۹۰ با شور و حرارت ویژه خود مشغول تشویق شاگردان شین […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، در اولین بازی مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵ امروز تیم‌های استرالیا و اندونزی در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل هم قرار گرفتند.

در این بازی که طرفداران اندونزی از دقیقه یک تا ۹۰ با شور و حرارت ویژه خود مشغول تشویق شاگردان شین تائه یونگ شدند، در نهایت استرالیا با گل‌ به خودی الکان باگوت مدافع حریف در دقیقه ۱۲، ضربه سر مارتین بویل در دقیقه ۴۵ ، شوت کرگ گودوین در دقیقه ۸۹ و ضربه سر هری سوتار در دقیقه ۱+۹۰ به برتری ۴ بر صفر رسید تا برای پنجمین بار متوالی از دور اول حذفی جام ملت‌ها صعود کرده و به یک چهارم برسد.

۷۸۶۳ نفر تماشاگر این مسابقه بودند که در میان آنها شاید به زحمت ۵۰ طرفدار استرالیا دیده می‌شد. ضمن اینکه اعضای تیم ملی واترپلو این کشور نیز برای حمایت از شاگردان گراهام آرنولد به ورزشگاه آمده بودند. سایر حاضران در ورزشگاه از تیم شرق آسیایی حمایت کردند.

استرالیا با وجود کسب نتیجه‌ای خوب، در بسیاری از لحظات این مسابقه مانند مرحله گروهی یک نمایش مقتدر به عنوان مدعی قهرمانی جام ارائه نکرد و اگر بازیکنان اندونزی مقداری باتجربه‌تر بودند شاید با این تعداد گل نتیجه را واگذار نمی‌کردند.

گسین جونز و برونو فورنارولی از استرالیا و اسناوی بهار ، ساندی ولش  و یوردی آمات از اندونزی، کارت زرد گرفتند.

مارتین بویل، هافبک راست و زننده گل دوم استرالیا هم بهترین بازیکن زمین شد.

کانگوروها در مرحله بعدی به مصاف برنده بازی عربستان و کره‌جنوبی می‌روند.

پایان پیام /





منبع: فارس