ظاهر المیدانی، بازیکن الکهربا عراق که در ۵۸ بازی ملی‌اش، دو بار مقابل تیم‌ملی ایران قرار گرفته، معتقد است که تیم ملی فوتبال سوریه می‌تواند ایران را شکست دهد. سوریه چهارشنبه این هفته در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت. ظاهر المیدانی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی […]

- ادعای بزرگ علیه تیم ملی فوتبال ایران/ از این بازیکن انتظارات زیادی داریم!

ظاهر المیدانی، بازیکن الکهربا عراق که در ۵۸ بازی ملی‌اش، دو بار مقابل تیم‌ملی ایران قرار گرفته، معتقد است که تیم ملی فوتبال سوریه می‌تواند ایران را شکست دهد. سوریه چهارشنبه این هفته در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

ظاهر المیدانی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی “یلا آسیا” اظهار کرد: مطمئنم که ایران را شکست می‌دهیم، مخصوصاً بعد از اینکه تیم ما بازی‌های خوبی انجام داد و عملکرد خوبی در خط دفاعی داشت. مردم سوریه باید صبور باشند و منتظر بمانند که هکتور کوپر یک تیم قدرتمند بسازد. سوریه در حال حاضر دورانی را سپری می‌کند که طی آن ساختن یک تیم هماهنگ طول می‌کشد.

او با اشاره به غیبت عمر السومه در بازی مقابل ایران گفت: تاسف برانگیز است که السومه را در این بازی نداریم. او یک رهبر و گلزن است. چیزی که تیم ملی سوریه کم دارد، جسارت در موقعیت‌های گلزنی است. پابلو صباغ مهاجم خوبی است و در بازی مقابل ایران از او انتظارات زیادی داریم.

بازیکن سابق تیم ملی سوریه همچنین درباره قدرت تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی ایران بسیار قدرتمند است و بازیکنان باکیفیتی دارد که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند. ایران برای برد در این بازی شانس زیادی دارد اما امیدواریم این جام ملت‌ها برای سوریه استثنایی باشد.

بیشتر بخوانید: اولین تیم مرحله یک‌چهارم جام ملت‌ها مشخص شد/ کانگورو حریف را به چهارمیخ کشیدند

منبع: خبـر ورزشی