جلالی: بازی با سوریه سخت و به مراتب فیزیکی‌تر از جدال با فلسطین است
جلالی: بازی با سوریه سخت و به مراتب فیزیکی‌تر از جدال با فلسطین است

به گزارش زیرنویس، مجید جلالی پیش از مراسم تفاهم نامه بین فدراسیون فوتبال و موسسه خیریه کودکان بی سرپرست در خصوص جام ملت های آسیا گفت: اصلی ترین چیزی که در این رقابت مشخص است، پیشرفت تیم‌های متوسط آسیاست. اینکه ما فکر کنیم تیم‌های بزرگ در مقابل تیم‌های متوسط به عمد نتایج را به آنها […]

به گزارش زیرنویس، مجید جلالی پیش از مراسم تفاهم نامه بین فدراسیون فوتبال و موسسه خیریه کودکان بی سرپرست در خصوص جام ملت های آسیا گفت: اصلی ترین چیزی که در این رقابت مشخص است، پیشرفت تیم‌های متوسط آسیاست. اینکه ما فکر کنیم تیم‌های بزرگ در مقابل تیم‌های متوسط به عمد نتایج را به آنها می‌دهند، منصفانه نیست. تیم‌های متوسط آسیا پیشرفت کرده‌اند و می‌توانند مقابل تیم‌های بزرگ بیایستند.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران نیز در این مسابقات در مرحله گروهی هم توانست همه امتیازات را کسب کند و هم توانست هوشمندانه موفق شد که انرژی را بین بازیکنان تقسیم کند. اینکه ما در بازی دوم ناهماهنگ بودیم به همین دلیل بود. مربیان دوست داشتند که انرژی تیم را تقسیم کنند. در بازی دوم تمام زوج‌های ما عوض شده بودند که این باعث ناهماهنگی شد. بازی بعدی با امارات دیدید که این مشکلات ترمیم شد و ما بهتر کار کردیم. با این حال یکسری مشکلات در خط دفاعی وجود دارد که حتما مربیان تا بازی با سوریه به این موضوع خواهند پرداخت.

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فاصله بین بازی ها تاثیرگذار است. من یادم است که در جلسه‌ای که در تهران با قلعه نویی داشت، او به این موضوع اشاره کرد. البته او در خصوص تکنولوژی ریکاوری صحبت‌های خوبی مطرح کرد و وسایل پیشرفته خوبی را نیز به قطر برد. شما مطمئن باشید که بازی ما بازی سوریه سخت است. بازی کاملاً فیزیکی‌، شاید به مراتب فیزیکی‌تر از بازی با فلسطین داشته باشیم.

وی ادامه داد: بعد از آن به فاصله ۳ روز، موضوع ریکاوری و بازسازی تیم، مهمترین مسئله ما خواهد بود. تجهیزاتش را مهیا کرده اند و مخصوصا از نظر ذهنی و روانی باید تیم را بازسازی کنیم. با توجه به جلسه ای پیش از رقابت در تهران با قلعه نویی داشتیم، به ریکاوری تیم امیدوارم.

وی در خصوص اینکه در برخی برنامه‌ها فقط ژاپن و کره جنوبی را مدعی قهرمانی می‌دانند، اظهار داشت: شاید این مطالب روی افکار عمومی تاثیرگذار باشد ولی من فکر نمی‌کنم روی ذهن بازیکنان اثری بگذارد. مخصوصا اینکه ما بازیکنانی باتجربه داریم. به اندازه کافی این فشارها را تجربه کرده‌اند و به نظرم از این بابت جای نگرانی نیست.

پایان پیام/





منبع: فارس