به گزارش زیرنویس، کامران ایمانی فولادی با اشاره به برگزاری سومین جلسه کمیته سوخت و انرژی با حضور مسؤولان ارشد البرز و دستگاه‌های خدمات رسان در شرکت گاز استان گفت: برنامه ریزی سوخت، تصمیم گیری در مورد سهمیه بندی، قطعی‌های احتمالی، تعطیلی مدارس یا اداره کردن به صورت مجازی، کاهش ساعت اداری و قطع گاز […]

به گزارش زیرنویس، کامران ایمانی فولادی با اشاره به برگزاری سومین جلسه کمیته سوخت و انرژی با حضور مسؤولان ارشد البرز و دستگاه‌های خدمات رسان در شرکت گاز استان گفت: برنامه ریزی سوخت، تصمیم گیری در مورد سهمیه بندی، قطعی‌های احتمالی، تعطیلی مدارس یا اداره کردن به صورت مجازی، کاهش ساعت اداری و قطع گاز مراکز ورزشی و تفریحی در جلسات این کمیته اتخاذ می‌شود.

وی با بیان اینکه اهمیت این جلسه به اندازه‌ای است که مدیران کل برخی ادارات شخصاً در این کارگروه حضور پیدا می‌کنند، افزود: سومین جلسه کمیته سوخت در حالی برگزار شد که جبهه هوای بارشی وارد کشور و در نتیجه آن بارندگی در استان آغاز شده و در روزهای آینده بر اساس نظر کارشناس هواشناسی با افت دمای هوا مواجه خواهیم بود. با توجه به شرایط پیش آمده تمام کارکنان امدادی شرکت گاز در حالت آماده باش هستند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: جلسه‌های درون سازمانی کمیته سوخت زمستانی هر روز برگزار شده و پایش دمای ادارات و مراکز تجاری نیز به صورت روزانه در حال انجام است. پیش از اینکه سوخت صنایع قطع شود، محدودیت‌هایی اعمال شده و مضاف بر این گاز برخی از مشترکان صنعتی از جمله کوره‌های آجرپزی قطع و برای برخی صنایع نیز محدودیت ۵۰ درصدی اعمال شده است.

ایمانی فولادی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱۳ هزار و ۲۰۵ مورد پایش در استان البرز انجام شده است، خاطرنشان کرد: از ۹۳۳ ویلا بازدید و برای ۲۳۱ مالک ویلا اخطار صادر و گاز ۲۰۴ ویلا قطع شده است. همچنین از ۶۱۶ گرماتابش بازدید به عمل آمده که به ۱۸۸ مورد اخطار داده و گاز ۱۸۷ مورد نیز قطع و از ۶۰۹ واحد صنعتی برای پایش بازدید شده است.

وی گفت: برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم جهت رعایت دمای رفاه و استفاده بهینه از گاز دو و نیم میلیون پیامک ارسال شده است. با توجه به اینکه ۱۰ روز آینده بر اساس پیش بینی هواشناسی روزهای سردی را پیش رو داریم و هفته بحرانی پیش بینی می‌شود، بسته پیشنهادی شرکت گاز البرز که شامل استفاده برخی از صنایع از سوخت دوم، مجازی کردن مدارس، کاهش ساعت کاری ادارات و … می‌شود، تقدیم استاندار البرز شده است.

منبع: مـهر