حبه گزارش زیرنویس ؛  سردار یوسف ملک‌زاده، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق ، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های شیراز به یک سواری لندکروز مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. وی افزود: ماموران پلیس با بررسی اسناد و […]

حبه گزارش زیرنویس ؛  سردار یوسف ملک‌زاده، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق ، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های شیراز به یک سواری لندکروز مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی اسناد و مدارک متوجه شدند که خودرو مذکور فاقد مجوز قانونی بوده و به صورت قاچاق تردد می کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این خودرو را ۵۵ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه برخورد جدی با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند

 

منبع خبر: رکنـا