مهدی طارمی ستاره تیم ملی و تیم باشگاهی پورتو در گفت‌وگو با با سایت AFC درباره جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و تیم ایران اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ایران تیمی است که در این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا مدعی قهرمانی است. مهاجم ایران ادامه داد: همیشه در یک تورنمنت اون چیزی که ما […]

- همیشه در یک تورنمنت اتفاقات عجیب و غریب می‌افتد

مهدی طارمی ستاره تیم ملی و تیم باشگاهی پورتو در گفت‌وگو با با سایت AFC درباره جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و تیم ایران اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ایران تیمی است که در این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا مدعی قهرمانی است.

مهاجم ایران ادامه داد: همیشه در یک تورنمنت اون چیزی که ما روی کاغذ حساب می‌کنیم پیش نمیره و اتفاقات عجیب و غریب زیاد میفته و در این بازی‌ها هم اتفاقات عجیب و غریب زیادی افتاد و این موضوع تورنمنت را جذاب می‌کند.

طارمی افزود: از همون بازی اول همانطور که دید توانستیم ۴ بر یک فلسطین را ببریم و در بازی دوم توانایی‌هایی که از خودمان انتظار داشتیم رقم نزدیم هرچند که یک بر صفر پیروز شدیم. در بازی با امارات هم از همون اول خیلی خوب شروع کردیم ۵ گل زدیم که ۳تای آن آفساید بود ولی در گل در این سه بازی به چیزی که مدنظرمان و ایده‌آل برای ما بود رسیدیم.   

بیشتر بخوانید: درخواست پرسپولیسی‌ها از بازیکن اسبق استقلال و سرمربی تیم ملی در جام‌جهانی

منبع: خبـر ورزشی