معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا نسبت به کلاهبرداری از مردم تحت عنوان سرمایه‌گذاری طلا و پرداخت سود هشدار داد. سرهنگ عبداله چولکی دراین‌باره گفت: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی افراد فرصت طلبی را که طلاهای شهروندان را برای سرمایه گذاری و پرداخت سود، خریداری کرده و به تعداد قابل توجهی […]

 معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا نسبت به کلاهبرداری از مردم تحت عنوان سرمایه‌گذاری طلا و پرداخت سود هشدار داد.

سرهنگ عبداله چولکی دراین‌باره گفت: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی افراد فرصت طلبی را که طلاهای شهروندان را برای سرمایه گذاری و پرداخت سود، خریداری کرده و به تعداد قابل توجهی از افراد، سودهای نامتعارف پرداخت و پس از جلب اعتماد عمومی و با مانورهای متقلبانه، از ۱۷ نفر سکه و طلا به ارزش ۲۷ میلیارد تومان دریافت و متواری شده بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

هشدار پلیس درباره شیوه جدید کلاهبرداری از مردم

وی در رابطه با این پرونده افزود: ساده انگاری، عجله، اعتماد بیجا، طمع ورزی و عدم بررسی دقیق موضوع توسط شکات با توجه به پرداخت سودهای نامتعارف در این موضوع بسیار تأثیر گذار بوده است.

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به شهروندان خاطرنشان کرد: بررسی سوابق افراد و همچنین تحقیقات محلی در خصوص فعالیت آنها می تواند از وقوعات مشابه پیشگیری‌ کند.

وی با تاکید بر انجام سرمایه‌گذاری‌های مطمئن مانند خرید و فروش ملک، زمین، طلا و … تصریح کرد: در صورت موارد مشابه مشکوک بلافاصله به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

ایسنا

+