به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شامگاه یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه «احمد بن علی» به قضاوت «آراکی یوسوکه» برگزار شد که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تاجیکستان به پایان رسید. تک گل تاجیکستان در […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شامگاه یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه «احمد بن علی» به قضاوت «آراکی یوسوکه» برگزار شد که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تاجیکستان به پایان رسید.

تک گل تاجیکستان در نیمه اول را «وحدت هنانوف» (۳۰) به ثمر رساند.

برتری تاجیکستان برابر امارات در نیمه اول با درخشش یک پرسپولیسی

برتری امارات در نیمه اول با گلزنی وحدت هنانوف

تیم فوتبال امارات در مرحله گروهی با تیم‌های ایران، فلسطین و هنگ کنگ هم‌گروه بود و موفق شد با کسب چهار امتیاز و پس از ایران به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شود و تیم تاجیکستان هم در گروهی که قطر، چین و لبنان حضور داشتند با ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم به این مرحله راه پیدا کرد.

در دقیقه ۳۰ این بازی «ژورابواف» با حرکت از سمت راست و یک سانتر دقیق، توپ را به داخل محوطه جریمه سانتر کرد و «وحدت حنانوف» با یک پرش بلند و ضربه سر دقیق، توپ را به دور از دستان دروازه‌بان به کنج دروازه امارات فرستاد تا بازی یک بر صفر شود.

ساختار دفاعی منسجم تیم تاجیکستان در این دیدار به گونه‌ای بود که بازیکنان امارات نتوانستند راهی به دروازه حریف پیدا کنند. پرس‌های منسجم و خط دفاعی متراکم این تیم در کنار ضد حملات سریع موجب شده بود اماراتی‌ها با احتیاط عمل کنند.

در دقیقه ۹۰ تیم امارات صاحب یک ضربه آزاد چسبیده به محوطه جریمه تاجیکستان به دست آورند اما ضربه بازیکن امارات به دیوار دفاعی برخورد کرد تا این فرصت امارات برای به تساوی کشاندن بازی از دست برود.

در آخرین ثانیه‌های وقت‌های اضافه در نیمه اول در حالی که بازیکنان امارات حملات خود را تشدید کرده بودند توپ در محوطه جریمه به دست بازیکنان تاجیکستان برخورد کرد و در حالی که بازیکنان امارات معتقد به خطای پنالتی بودند داور و کمک داور ویدئویی چنین نظری نداشت تا آخرین فرصت امارات هم از بین برود.

نیمه اول این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تاجیکستان به پایان رسید.

منبع: مـهر