محمد محمدی دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگویی که با خبر ورزشی انجام داد، درباره مصاف پیش روی تیم ملی مقابل سوریه اظهار داشت: «بازی تیم ملی مقابل سوریه در شرایط حذفی برگزار می‌شود و طبیعتاً سخت است. اگر بخواهیم برنده شویم باید روی ضربات ایستگاهی و یا کرنرها و یا خطاهای پشت […]

- این تیم ملی یک جام به مردم بدهکار است

محمد محمدی دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگویی که با خبر ورزشی انجام داد، درباره مصاف پیش روی تیم ملی مقابل سوریه اظهار داشت: «بازی تیم ملی مقابل سوریه در شرایط حذفی برگزار می‌شود و طبیعتاً سخت است. اگر بخواهیم برنده شویم باید روی ضربات ایستگاهی و یا کرنرها و یا خطاهای پشت محوطه جریمه یا ارسال از جناحین برنامه‌ریزی داشته باشیم. ما روی کاغذ از سوریه خیلی بهتریم، نفر به نفر برتریم و حتماً باید برنده شویم.»

وی افزود: «ما چهار بازی تا قهرمانی فاصله داریم و باید با تمام وجود در این چهار مسابقه به میدان برویم. بچه‌ها باید با تمام جدیت بازی کنند. باید با تمام نفرات اصلی به میدان برویم. بازی‌ها هر چهار روز یکبار برگزار می‌شود و ما فرصت ریکاوری خوبی داریم. من معتقدم این نسل فوتبال یک جام به طرفداران این ورزش بدهکار است که امیدوارم در همین مسابقات آن را به مردم هدیه بدهند.»

متن کامل این گفتگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

منبع: خبـر ورزشی