از معدود دفعاتی است که با تماشای فوتبال در آسیا، اوقات خوشی را سپری می کنیم؛ چقدر جام ملت های آسیا، این بار جذاب و پرحادثه است. تورنمنتی که در آن چهره های جدید هم کشف می شوند. باور اینکه روزی بازی تیم های امارات و تاجیکستان را تماشا کنیم خیلی سخت بود اما این […]

- پدیده واقعی جام ملت‌های آسیا کشف شد/ تیپ، چهره و رفتار؛ درجه یک!

از معدود دفعاتی است که با تماشای فوتبال در آسیا، اوقات خوشی را سپری می کنیم؛ چقدر جام ملت های آسیا، این بار جذاب و پرحادثه است. تورنمنتی که در آن چهره های جدید هم کشف می شوند.

باور اینکه روزی بازی تیم های امارات و تاجیکستان را تماشا کنیم خیلی سخت بود اما این اتفاق سرانجام برای خیلی ها رخ داد که دلیل اصلی اش، حضور این چهره فتوژنیک در تیم ملی تاجیکستان بود؛ آقای پیتر سگرت که موفق شد در فوتبال تاجیکستان تاریخ ساز شود.

صعود تا این مرحله برای تیم هایی مثل تاجیکستان، کمتر از حضور در جام جهانی نیست و چقدر هم این مربی با تیپ و قیافه خاصی که دارد، بلندپرواز است. او آرزو دارد تیمش مثل مراکش که در جام جهانی درخشید، تاثیرگذار باشد و حتی مقابل تیم ملی ایران در فینال جام ملت های آسیا به میدان برود؛ جالب است که تاجیکستان هم خواب حضور در فینال را می بیند و همین نکته، خاص بودن این جام را به ما یادآوری می کند. پیتر سگرت در پایان بازی با امارات، سراغ دروازه بان مغموم این تیم رفت و او را زمین بلند کرد؛ یک رفتار جذاب و قابل تامل که می تواند در فوتبال آسیا، الگوی مناسب باشد.

از رقابت های جام ملت های آسیا نباید غافل شد؛ این یگانه جام در فوتبال آسیاست که تقریبا همه دیدارهایش جذاب و دیدنی از آب درآمده اند؛ مرحله حذفی که طبعا جای خود دارد که هیچ تیمی حق اشتباه در آن ندارد.

در همین ارتباط: آرزوی بازی با ایران در فینال جام ملت‌های آسیا را داریم/ هیچکس نمی‌داند تا کجا می‌توانیم پیشروی کنیم

منبع: خبـر ورزشی