برد عراق برابر ژاپن و پیروزی اردن مقابل عراق، تنها شگفتی این دوره از جام ملت‌ها نبود. در این دوره از جام ملت‌ها، نتایج شگفت انگیز زیادی رقم خورد که می‌توان به تساوی یکی از تیم‌های کم‌نام و نشان شرق آسیا برابر کره جنوبی هم اشاره کرد. نتیجه ۳-۳ که موجب شد، خبرگزاری دیلی چین […]

- نتیجه عجیبی که برای تیم ملی ایران ترسناک است

برد عراق برابر ژاپن و پیروزی اردن مقابل عراق، تنها شگفتی این دوره از جام ملت‌ها نبود. در این دوره از جام ملت‌ها، نتایج شگفت انگیز زیادی رقم خورد که می‌توان به تساوی یکی از تیم‌های کم‌نام و نشان شرق آسیا برابر کره جنوبی هم اشاره کرد. نتیجه ۳-۳ که موجب شد، خبرگزاری دیلی چین به یورگن کلینزمن اتهام تبانی بزند.

امروز اما اردن در دیدار مقابل عراق با نتیجه ۳-۲ پیروز شد تا به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها راه پیدا کند. در حالی که پیش بینی‌ها همه بر این بود تیمی که به دور بعد مسابقات صعود می‌کند، عراق باشد. نتیجه ای که در این بازی رقم خورد، یک هشدار خوب به تیم ملی فوتبال ایران بود که نباید سوریه را دست کم بگیرد و از هم اکنون خود را پیروز این دیدار و حریف ژاپن در مرحله بعدی مسابقات بداند. نتیجه این بازی برای همه تیم‌های مدعی از جمله ایران ترسناک است.

منبع: خبـر ورزشی