ما را از جام حذف کرد
ما را از جام حذف کرد

ورزش سه نوشت: تیم ملی عراق در یک بازی مهیج با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل اردن شکست خورد تا در مرحله یک هشتم نهایی از مسابقات کنار برود، اما این نتیجه در شرایطی رقم خورد که عراقی‌ها با نتیجه ۲-۱ از حریف خود پیش بودند و پس از اخراج ایمن حسین توسط علیرضا فغانی […]

انگشت اتهام سرمربی عراق به سوی فغانی: ما را از جام حذف کرد

ورزش سه نوشت: تیم ملی عراق در یک بازی مهیج با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل اردن شکست خورد تا در مرحله یک هشتم نهایی از مسابقات کنار برود، اما این نتیجه در شرایطی رقم خورد که عراقی‌ها با نتیجه ۲-۱ از حریف خود پیش بودند و پس از اخراج ایمن حسین توسط علیرضا فغانی دو گل دریافت کردند و شکست خوردند.

خسوس کاساس در جریان کنفرانس خبری پس از این بازی عنوان کرد: تصمیم داور برای اخراج ایمن حسین، بهترین گلزن مسابقات، پشت خروج ما از مسابقات است.

وی افزود: بخشی از مسئولیت این باخت بر عهده من است، اما کارت قرمز به ایمن حسین دلیل اصلی حذف از رقابت‌هاست.

سرمربی عراق درباره عملکرد تیمش در این مسابقه گفت: در دو نیمه بهتر از حریف بودیم اما حریف با خطای دفاعی ما پیش افتاد. ما در نیمه دوم به بازی برگشتیم.

کاساس بار دیگر به اخراج ایمن حسین اشاره کرد و گفت: بازیکنان اردنی برای جشن گرفتن گل اول زمان زیادی صرف کردند، اما زمانی که ایمن حسین گلزنی کرد، از زمین اخراج شد.

این کنفرانس مطبوعاتی شاهد انتقادات تند از کاساس و بحث‌هایی بین او و رسانه‌های عراقی بود که معتقد بودند تیم ملی عراق از نظم و انضباط خوبی برخوردار نیست، اما کاساس در نهایت از پاسخ به برخی سوالات خودداری کرد تا تعداد زیادی از نمایندگان رسانه‌های عراق سالن کنفرانس مطبوعاتی را ترک کنند.

کاساس در پایان سخنان خود گفت: هدف من هدایت تیم ملی عراق به جام جهانی ۲۰۲۶ است.

حمایت شدید کارشناسان داوری از علیرضا فغانی

کارشناسان داوری تصمیم علیرضا فغانی مبنی بر اخراج بازیکن تیم ملی عراق را تایید کردند.

فغانی در آن صحنه به دلیل شادی گل ایمن حسین در مقابل هواداران تیم ملی اردن تصمیم به اخراج او گرفت، اما عراقی‌ها که به هیچ وجه این تصمیم را درست نمی‌دانستند، پس از بازی به صفحه شخصی این داور ایرانی در اینستاگرام هجوم بردند و به شدت به این موضوع واکنش نشان دادند.

منبع: اطلاعات انلاین