به گزارش زیرنویس، بنچمارک‌های فاش‌شده از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ نشان می‌دهند که تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام پیشرفت نسلی چشمگیری تجربه کرده است و تجهیز بهترین گوشی شیائومی به این تراشه باعث می‌شود تا انتظار محصول بسیار قدرتمندی داشته باشیم. بر اساس گزارش زومیت، گفته می‌شود جانشین گوشی شیائومی ۱۴ از صفحه‌نمایش ۶٫۳۶ اینچی اولد با […]

- شیائومی قدرتمندترین گوشی جهان را می‌سازد

به گزارش زیرنویس، بنچمارک‌های فاش‌شده از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ نشان می‌دهند که تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام پیشرفت نسلی چشمگیری تجربه کرده است و تجهیز بهترین گوشی شیائومی به این تراشه باعث می‌شود تا انتظار محصول بسیار قدرتمندی داشته باشیم.

بر اساس گزارش زومیت، گفته می‌شود جانشین گوشی شیائومی ۱۴ از صفحه‌نمایش ۶٫۳۶ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱.۵K بهره خواهد برد. همچنین، اطلاعات قبلی نشان می‌دهند که تولید انبوه شیائومی ۱۵ ممکن است در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) آغاز شود.

شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان) در بازار چین رونمایی شدند؛ بنابراین، می‌توان انتظار زمان عرضه‌ی مشابهی در سال جاری میلادی برای پرچم‌دار بعدی چینی‌ها داشت.

هنوز مشخص نیست قیمت گوشی در چه محدوده‌ای قرار می‌گیرد. شیائومی برای رقابت با رقبای قدرتمند ازجمله نسل بعدی گوشی آیفون در بازار چین کار سختی در پیش خواهد داشت.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین