به گزارش زیرنویس به نقل از پایگاه خبری المیادین، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در جنین با صدور بیانیه‌ای از شهادت سه تن از مبارزان خود در عملیات تروریستی بزدلانه نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در بیمارستان ابن سینا در اردوگاه جنین خبر دادند. نظامیان صهیونیست با حمله به بیمارستان ابن سینا در […]

به گزارش زیرنویس به نقل از پایگاه خبری المیادین، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در جنین با صدور بیانیه‌ای از شهادت سه تن از مبارزان خود در عملیات تروریستی بزدلانه نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در بیمارستان ابن سینا در اردوگاه جنین خبر دادند.

نظامیان صهیونیست با حمله به بیمارستان ابن سینا در شهر جنین این ۳ جوان فلسطینی را در روی تخت بیمارستان ترور کردند.

قسام اعلام کرد که این شهدا محمد أیمن عونی الغزاوی، باسل أیمن عونی الغزاوی و محمد جلامنه نام دارند.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که نیروهای فلسطینی عناصر اشغالگر را در شهر طولکرم هدف قرار دادند. این نیروها با پرتاب نارنجک به سمت نظامیان صهیونیست با آنها درگیر شدند. همچنین به دنبال یورش اشغالگران به اردوگاه نور شمس مبارزان فلسطینی با آن‌ها به مقابله پرداختند و درگیری‌های مسلحانه شدیدی در این منطقه به وقوع پیوسته است. مبارزان فلسطینی همچنین در مسیر نیروهای اشغالگر صهیونیست چند بمب دست‌ساز منفجر کردند.

کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و شکست اطلاعاتی سنگین رژیم صهیونیستی در نتیجه اجرای این عملیات، شاهد تعرض‌ها و یورش‌های مکرر نظامیان ارتش این رژیم و شهادت، زخمی‌شدن و بازداشت شمار زیادی از فلسطینیان ساکن کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست بوده است.

منبع: مـهر