به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی ایران مقابل سوریه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم خیلی خوشحالیم که مرحله گروهی را با شرایط خوب سپری کردیم. ما سه بازی خوب انجام دادیم […]

- مقابل سوریه جای اشتباه نداریم/ به همه رقبا احترام می‌گذاریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی ایران مقابل سوریه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم خیلی خوشحالیم که مرحله گروهی را با شرایط خوب سپری کردیم. ما سه بازی خوب انجام دادیم و به اهداف‌مان رسیدیم. بازی با سوریه قطعاً بازی سختی خواهد بود. ما به تمام تیم‌هایی که مقابل آن‌ها بازی می‌کنیم احترام می‌گذاریم.

از الان تمام بازی‌ها مثل فینال می‌ماندند
وی در ادامه افزود: سوریه تیمی کاملاً فیزیکی است و بازیکنانش در زمین خیلی می‌دوند. آن‌ها تا به اینجای تورنمنت از شرایط خیلی خوبی برخوردار بودند. ما بازی این تیم را دیدیم و به نظرم تیم قابل احترامی هستند. از طرفی هم ما در زمان چند روزه‌ای که داشتیم از لحاظ تاکتیکی، ذهنی و بدنی سعی کردیم خودمان را برای این بازی آماده کنیم. از الان تمام بازی‌ها مثل فینال می‌ماندند و جزئیات و لحظه‌ها می‌توانند شرایط را رقم بزنند.

می‌دانیم چقدر برای مردم‌مان این بازی‌ها مهم است
هافبک تهاجمی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دو سه بازی قبلی در مرحله حذفی دیدید که لحظه‌ها شرایط را تغییر داد و ما این را می‌دانیم که چقدر مهم است در تمام طول بازی تمرکز داشته باشیم. همانطور که گفتم بچه‌ها از نظر روحی و روانی و فیزیکی آماده این بازی هستند. می‌دانیم چقدر برای مردم‌مان این بازی‌ها مهم است و قطعاً همه ما یک هدف داریم و آنهم رسیدن به آرزوی است که در این بازی‌ها داریم. قطعاً برای رسیدن به این آرزو تلاش می‌کنیم. از فردا که اولین بازی فینال ما در مرحله حذفی است تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و سعی می‌کنیم سربلند از زمین خارج شویم.

در بازی فردا جای اشتباه وجود ندارد
«خدا را شکر توانستیم مرحله گروهی را با برد سپری کردیم.»، جهانبخش با بیان این جمله تصریح کرد: برای ما مهم بود که بتوانیم از لحاظ اقتدار و شرایطی که داریم برای هدف‌مان آماده شویم. به نظرم مرحله گروهی و بازی فردا یک تفاوت دارد. در مرحله گروهی کادر فنی بازیکنان را تغییر داد و از نظر اشتباهات فردی و گروهی می‌شد جبران کرد تا بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم، ولی در بازی فردا جای اشتباه وجود ندارد و کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند شرایطی را رقم بزند که یک تیم از تورنمنت خارج شود. به همین دلیل می‌دانیم که سه بازی قبلی انتظارات را بیشتر کرده، ولی بازی فردا مسابقه‌ای متفاوت است و باید در لحظه صد درصد آماده باشیم؛ چه از نظر فردی و چه تیمی باید چیزی که کادر فنی می‌خواهد را لحظه به لحظه اجرا کنیم و بتوانیم به هدفی که داریم، برسیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا