کدام رشته‌ها شانس کسب سهمیه در المپیک هستند؟
کدام رشته‌ها شانس کسب سهمیه در المپیک هستند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری، بازی‌های المپیک پاریس تابستان سال آینده برگزار خواهد شد. مسئولان کمیته ملی المپیک در نشستی که با فدراسیون‌های ورزشی داشته‌اند ارزیابی خود را ارائه کرده و امید به کسب سهمیه در رشته‌های مختلف را اعلام کرده‌اند. براساس اعلام کمیته ملی المپیک مقامات کشورمان در رشته‌های کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو، دوومیدانی، تیراندازی، […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری، بازی‌های المپیک پاریس تابستان سال آینده برگزار خواهد شد. مسئولان کمیته ملی المپیک در نشستی که با فدراسیون‌های ورزشی داشته‌اند ارزیابی خود را ارائه کرده و امید به کسب سهمیه در رشته‌های مختلف را اعلام کرده‌اند.

براساس اعلام کمیته ملی المپیک مقامات کشورمان در رشته‌های کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو، دوومیدانی، تیراندازی، تیراندازی با کمان، ژیمناستیک، دوچرخه‌سواری، شمشیربازی، شنا، سنگ‌نوردی، بوکس، جودو، قایقرانی، تنیس روی میز، والیبال و بدمینتون ثبت‌نام کرده و در برخی هم امیدوار به کسب  سهمیه هستند. 

در برخی رشته‌ها از جمله تیروکمان، ژیمناستیک، والیبال،  قایقرانی و … هنوز سهمیه کسب نشده و در برخی مسابقه کسب سهمیه برگزار نشده است.

پایان پیام/





منبع: فارس