میکل آرتتا با تاکید بر اینکه می‌خواهد بر نسل بعدی نظارت داشته باشد، خود را برای بلندمدت به آرسنال متعهد کرده است. بارسلونا آرتتا را در فهرست جانشینان ژاوی قرار داده اما سرمربی آرسنال می‌گوید که به جایی نخواهد رفت و هنوز کارهای ناتمام در امارات دارد. ۱۸ ماه از قرارداد آرتتا باقی مانده و […]

- یکی از گزینه‌ها از دست بارسلونا پرید!/ محصول آکادمی برنمی‌گردد

میکل آرتتا با تاکید بر اینکه می‌خواهد بر نسل بعدی نظارت داشته باشد، خود را برای بلندمدت به آرسنال متعهد کرده است. بارسلونا آرتتا را در فهرست جانشینان ژاوی قرار داده اما سرمربی آرسنال می‌گوید که به جایی نخواهد رفت و هنوز کارهای ناتمام در امارات دارد.

۱۸ ماه از قرارداد آرتتا باقی مانده و آرسنال به دنبال بستن قرارداد جدید با او خواهد بود و این مربی اسپانیایی در انتظار است تا تیم جوانش بزرگتر شوند و سال‌ها موفقیت را تجربه کند. آرتتا مربی توپچی‌ها گفت: «همه ما در این آرزو سهیم هستیم و شما هم می‌توانید آن را احساس کنید، اینکه ما بیشتر می‌خواهیم، قانع نیستیم و اینکه باشگاه می‌خواهد فشار را بیشتر کند و به سطح دیگری برود. من در جای مناسبی هستم. با افراد مناسبی هستم. واقعا احساس خوبی دارم. و همانطور که بارها گفتم من در یک سفر زیبا با این باشگاه فوتبال، با این بازیکنان، این کارکنان و مردم‌مان سرمایه‌گذاری کرده‌ام و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. در رسیدن به این هدف به همه نیاز داریم. من اعتقاد قوی دارم و فکر می‌کنم در مسیر درستی هستیم و باید روی پای خودمان بایستیم و از هر فرصتی استفاده کنیم زیرا رقبا نیز بی‌رحم هستند. ما می‌توانیم بسیار بزرگ‌تر و بهتر از آنچه هستیم بشویم.»

آرتتا فصل گذشته به کسب عنوان نزدیک بود و آرسنال در تابستان با قراردادی رکوردشکن به ارزش ۱۰۵ میلیون پوند برای دکلان رایس از او حمایت کرد. آنها سه‌شنبه شب در بازی مقابل ناتینگهام فارست این شانس را دارند که فاصله خود را با لیورپول صدرنشین کم کنند اما بر سر آماده بودن دکلان رایس و مدافع برزیلی گابریل تردید وجود دارد. اما علیرغم بازگشت توماس پارتی به تمرینات کامل، آرتتا می‌گوید که بر سر او در فارست ریسک نخواهد کرد. آرتتا اضافه کرد: «زمانی که توماس در تیم باشد ما بهتر هستیم. او همیشه قوی به نظر می‌رسد. به او در دو ماه آینده بیشتر نیاز داریم. او بازیکنی است که واقعاً می‌تواند به روشی قدرتمند بر تیم تأثیر بگذارد. ما به او نیاز داریم و باید آماده و در دسترس باشد.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی