به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  فدراسیون فوتبال آلمان طی بیانیه‌ای نوشت: “باشگاه بایرلورکوزن با رای کمیته انضباطی به دلیل رفتار تبعیض آمیز و غیرورزشی از جانب هوادارانش، ۱۸ هزار یورو جریمه شد. “ لورکوزن می‌تواند تا ۶ هزار یورو از این مبلغ را برای اقدامات پیشگیرانه در باشگاه استفاده کند، اما باید تا […]

- محکومیت سنگین لورکوزن از طرف فدراسیون آلمان

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  فدراسیون فوتبال آلمان طی بیانیه‌ای نوشت: “باشگاه بایرلورکوزن با رای کمیته انضباطی به دلیل رفتار تبعیض آمیز و غیرورزشی از جانب هوادارانش، ۱۸ هزار یورو جریمه شد. “

لورکوزن می‌تواند تا ۶ هزار یورو از این مبلغ را برای اقدامات پیشگیرانه در باشگاه استفاده کند، اما باید تا ۳۱ جولای مدارک این اقدام را به فدراسیون فوتبال آلمان ارسال کند.

در این حکم تایید شده که هواداران بایرلورکوزن در جریان بازی هفته دوازدهم بوندس‌لیگا مقابل وردربرمن بنری با محتوای تبعیض آمیز را به معرض نمایش گذاشتند. باشگاه لورکوزن قبلاً با این رای موافقت کرده و بنابراین از نظر قانونی لازم الاجرا است.

لورکوزن در هفته نوزدهم بوندس‌لیگا به تساوی بدون گل مقابل بروسیا مونشن گلادباخ رضایت داد و این به بایرن مونیخ که آگزبورگ را شکست داد، اجازه داد تا به صدر جدول نزدیک‌تر شوند. بایرن مونیخ اکنون ۴۷ امتیازی است و دو امتیاز با صدر فاصله دارد. کمتر از دو هفته دیگر در رقابت‌های هفته بیست و یکم بوندس‌لیگا دیدار بین دو مدعی قهرمانی در ورزشگاه خانگی لورکوزن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا