به گزارش زیرنویس، رسیدگی به این پرونده با  شکایت دختر ۱۴ ساله‌ای به نام دنیا آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از پدرخوانده ۴۵ ساله اش به نام شاهین شکایت کرد.  وی گفت: چند سال قبل وقتی کودک بودم پدر و مادرم از هم جدا شدند و من همراه مادرم زندگی می‌کردم. […]

به گزارش زیرنویس، رسیدگی به این پرونده با  شکایت دختر ۱۴ ساله‌ای به نام دنیا آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از پدرخوانده ۴۵ ساله اش به نام شاهین شکایت کرد.

 وی گفت: چند سال قبل وقتی کودک بودم پدر و مادرم از هم جدا شدند و من همراه مادرم زندگی می‌کردم. تا اینکه یکسال پیش مادرم با شاهین ازدواج کرد .او همیشه رفتارهای عجیبی داشت و من از او وحشت داشتم تا اینکه آخرین بار در حضور مادرم مرا آزار داد.

با این شکایت دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وی را تایید کردند اما مادرش که به پلیس آگاهی احضار شده بود مدعی شد از آزار و اذیت دخترش از سوی همسرش هیچ اطلاعی ندارد.

 شاهین ۴۵ ساله بازداشت شد و ادعا کرد بی گناه است.

افشای سابقه سیاه متهم در جلسه تحقیق

 در نخستین جلسه تحقیق که در  شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد مادر دنیا لب به اعتراف گشود و در حالی که اشک می ریخت گفت: دخترم راست می‌گوید از سوی شاهین مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. من در جریان بودم اما از ترسم سکوت کردم. من شرمنده دخترم هستم ولی نمی توانستم حرفی بزنم. تا اینکه دخترم که حال روحی اش به هم ریخته بود به تنهایی به پلیس آگاهی رفت و شکایتش را مطرح کر .

در حالی که شاهین منکر آزار و اذیت دخترخوانده نوجوانش بود استعلام پرونده وی نشان داد وی چند سال قبل به اتهام آزار و اذیت شیطانی دخترش در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شده بود اما با پس گرفتن شکایت از سوی دخترش و توبه توانسته بود از حکم اعدام بگریزد و به زندگی برگردد.

با افشای این ماجرا قضات پیگیر ماجرا شدند و به بررسی پرونده این مرد در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پرداختند .

با بررسی سابق این متهم روشن شد شاهین چند سال قبل دخترش را به دام شیطانی انداخته و آزار داده و به اعدام محکوم شده بود. این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده و زمان زیادی به اجرای حکم باقی نمانده بود که دختر وی یکباره شکایتش را پس گرفت و مدعی شد دروغ گفته است.

با افشای این ماجرا قضات دادگاه دختر وی را احضار کردند.

اظهارات تکان دهنده نخستین قربانی

دختر جوان گفت: چند قبل پدرم مرا آزار داد و من علیه او شکایت کردم. او به اعدام محکوم شد  و زمان زیادی به اجرای حکم نمانده بود که پدرم همه اموالش را به نامم سند زد و گفت اشتباه بزرگی مرتکب شده و حالا توبه کرده است .حرف های او و وعده و وعیدهایش باعث شد به دادگاه بروم  و شکایتم را پس بگیرم. پدرم بعد از توبه از زندان آزاد شد و با مادر دنیا ازدواج کرد اما حالا متوجه شده‌ام پدرم دختر خوانده‌اش را هم آزار داده  است.

محاکمه مرد شیطان صفت پشت درهای بسته

به دنبال اظهارات دختر جوان شاهین  در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیر علنی به اتهام آزار و اذیت دخترخوانده‌اش از خود دفاع کرد.

در جلسه دادگاه دنیا برای پدرخوانده‌اش اشد مجازات خواست.

اما شاهین مدعی شد دختر خوانده‌اش را آزار نداده و دختر نوجوان به دروغ چنین اظهاراتی را علیه وی مطرح کرده است.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده مرد شیطان صفت را به اعدام محکوم کردند.

منبع خبر: رکنـا