به گزارش زومیت، شایعات فراوانی ادعا می‌کنند که این دستگاه قرار است دارای یکی از سریع‌ترین سرعت‌های شارژ بی‌سیم دنیا باشد. شیائومی ۱۴ اولترا طبق شایعه‌های قبلی قرار بود شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی داشته باشد اما شایعات جدید می‌گویند که توان شارژ بی‌سیم ۸۰ وات است و حتی می‌تواند به ۱۰۰ وات هم برسد. مشخص […]

به گزارش زومیت، شایعات فراوانی ادعا می‌کنند که این دستگاه قرار است دارای یکی از سریع‌ترین سرعت‌های شارژ بی‌سیم دنیا باشد.

شیائومی ۱۴ اولترا طبق شایعه‌های قبلی قرار بود شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی داشته باشد اما شایعات جدید می‌گویند که توان شارژ بی‌سیم ۸۰ وات است و حتی می‌تواند به ۱۰۰ وات هم برسد.

مشخص نیست که سرعت شارژ سیمی شیائومی ۱۴ اولترا چقدر خواهد بود. توان شارژ سیمی در آیفون ۱۵ پرو مکس به حداکثر ۳۰ وات و در گلکسی S24 اولترا به ۴۵ وات می‌رسد؛ در حالی که این دو از بهترین گوشی های بازار هستند و همواره انتظارات بیشتری از آن‌ها وجود دارد.

سرعت عجیب شارژ این گوشی چینی!

باید دید که قیمت گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در قیاس با رقبای سرسخت خود تا چه میزان رقابتی خواهد بود و آیا این محصول می‌تواند دو غول دنیای موبایل را به‌طور جدی به چالش بکشد یا خیر.

انتظار می‌رود که شیائومی ۱۴ اولترا به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز شود. دوربین سلفی پرچمدار جدید شیائومی، در زیر نمایشگر قرار خواهد گذاشت. به‌طور کلی مشخصات این گوشی جذاب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما تاکنون درباره‌ی قیمت گوشی مذکور اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین