فیلمی از حضور پژمان جمشیدی در کنار همسرش نگار فرهمند بلاگر اینستاگرام در مراسم ختم آتیلا پسیانی در فضای مجازی دست به دست می شود. پیش از این سام درخشانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ازدواج پژمان جمشیدی و نگار فرهمند خبر داده بود.نگار فرهمند یک بلاگر و مدلینگ است. او در زمینه […]

فیلمی از حضور پژمان جمشیدی در کنار همسرش نگار فرهمند بلاگر اینستاگرام در مراسم ختم آتیلا پسیانی در فضای مجازی دست به دست می شود.

پیش از این سام درخشانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ازدواج پژمان جمشیدی و نگار فرهمند خبر داده بود.نگار فرهمند یک بلاگر و مدلینگ است. او در زمینه مد و پوشاک، لوازم آرایشی و روزمرگی های خود فعالیت دارد. نگار بیش از ۳۰۰ k فالوور و دنبال کننده دارد.

 پژمان جمشیدی که چندی پیش درگفت و گو با عادل فردوسی پور گفته بود به زودی ازدواج خواهد کرد، در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی برای اولین بار به همراه همسرش در یک محفل عمومی حضور پیدا کرد. در واقع مدت‌ها بود که می‌گفتند ازدواج کرده و خب حالا مثل این که باید او را رسما متاهل بدانیم.

اما همسر پژمان جمشیدی کیست؟

همسر پژمان جمشیدی نه از ورزشکاران است و نه از بازیگران. او یکی از بلاگراهای پر طرفدار اینستاگرام است که صفحه‌ای با بیش از ۴۰۰ هزار دنبال کننده دارد و البته از فعالان حوزه مدلینگ و جواهرات هم هست.

پژمان جمشیدی

منبع خبر: رکنـا