واکنش مانچینی به حذف از جام ملت های آسیا: سطح عربستان از کره پایین تر است
واکنش مانچینی به حذف از جام ملت های آسیا: سطح عربستان از کره پایین تر است

به‌ گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، روبرتو مانچینی پس از حذف عربستان در جام ملت های آسیا، اظهار داشت: عذرخواهی میکنم. ‌کار ما در این تورنمنت تمام شد‌ از تمام بازیکنان به خاطر کاری که انجام دادند تشکر می‌کنم اما باید در آینده بهتر شویم. وی در مورد ناموثر بودن بازیکنان تعویضی عربستان گفت: […]

به‌ گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، روبرتو مانچینی پس از حذف عربستان در جام ملت های آسیا، اظهار داشت: عذرخواهی میکنم. ‌کار ما در این تورنمنت تمام شد‌ از تمام بازیکنان به خاطر کاری که انجام دادند تشکر می‌کنم اما باید در آینده بهتر شویم.

وی در مورد ناموثر بودن بازیکنان تعویضی عربستان گفت: نیاز به بازیکنان تازه نفس داشتیم. به همین دلیل آن تعویض‌ها را انجام دادیم. به این بازیکنان جدید نیاز داشتم. 

سرمربی تیم ملی عربستان در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران این کشور تاکید کرد: فکر می‌کنم اطلاعی از سطح تیم کره جنوبی ندارید. سطح این تیم خیلی بالا است و بازیکنان بزرگی دارند‌. اگر با این تیم در یک سطح بودیم می‌توانستیم صعود کنیم.

مانچینی درخصوص شرایط عربستان در جام ملت‌ها، عنوان کرد: خیلی ناراحت هستم به این خاطر که در آخرین دقیقه گل خوردیم و نمی‌دانم چرا داور ۱۰ دقیقه وقت اضافی گرفت. البته از این بابت خوشحال هستم ‌که بازیکنانم خیلی پیشرفت کرده‌اند. برای رسیدن به این وضعیت خیلی سخت کار کردیم. الان به این سطح رسیده‌ایم که در مقابل تیمی مثل کره خوب بازی کنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس