مردم کدام کشورها برای جشن عروسی بیشتر هزینه می‌کنند؟
مردم کدام کشورها برای جشن عروسی بیشتر هزینه می‌کنند؟

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، بازار عروسی مقدار قابل توجهی پول را در سرتاسر جهان جابه‌جا می‌کند، اما بسته به هر کشوری این رقم متفاوت است. گزارش جهانی عروسی در سال ۲۰۲۳ اطلاعات جالبی در مورد این موضوع، از جمله بیشترین خدمات قراردادی و تعداد مهمانان در هر مهمانی بر […]

مردم کدام کشورها بیشتر برای عروسی هزینه می‌کنند؟

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، بازار عروسی مقدار قابل توجهی پول را در سرتاسر جهان جابه‌جا می‌کند، اما بسته به هر کشوری این رقم متفاوت است.

گزارش جهانی عروسی در سال ۲۰۲۳ اطلاعات جالبی در مورد این موضوع، از جمله بیشترین خدمات قراردادی و تعداد مهمانان در هر مهمانی بر اساس فرهنگ ملی جمع آوری کرده است.

 

کدام کشور بیشتر هزینه می کند؟

از نظر هزینه کردن برای روز بزرگ زندگی، قهرمان جهان مردمان آمریکا هستند. مردم ایالات متحده آمریکا به طور متوسط ۳۰ هزار دلار برای هر عروسی خرج می‌کنند.

یکی از عواملی که بیشترین تأثیر را بر هزینه کل عروسی دارد، تعداد مهمانان است. از این منظر هند پیشتاز است. از این حیث بزرگترین مراسم در هندوستان با میانگین ۲۸۵ نفر برگزار می‌شود.

هند همچنین کشوری است که در آن بیشترین تنوع در هزینه‌های عروسی وجود دارد. طبقه متوسط تحصیل کرده به طور متوسط ۲۵ هزار دلار برای عروسی خرج می‌کند.

این در حالی است که برای ۱۵ درصد از عروسی‌هایی که در کشور هند برگزار می‌شود، هزینه ۴۵ هزار دلار می‌رسد.

در ادامه لیست کشورهایی که بیشترین هزینه را برای مهمانی رویایی انجام می‌دهند، مرور می‌کنیم که در این رابطه ما با بریتانیا، ایتالیا و اسپانیا یک رابطه سه طرفه داریم. میانگین هزینه برای هر کدام ۲۳ هزار دلار است.

پرتغال با میانگین هزینه ۱۷ هزار دلاری برای هر عروسی در جایگاه هفتم با ۱۱۲ مهمان به طور متوسط قرار دارد.

 

خدماتی که بیشترین قرارداد را دارند

به گزارش اطلاعات آنلاین، در اکثر کشورها اولین سرویسی که برای عروسی استخدام می‌شود عکاس است که در ۹۳ درصد مراسم‌ها حضور دارد. پس از اطمینان از اینکه عروسی به خوبی ثبت می‌شود، بیشترین خدمات استخدامی را در بخش آرایش و مو، غذا، لباس و تزیین می‌بینیم.

 

عروسی در آمریکای لاتین

برای پوشش تمام این هزینه‌ها، زوج ها در آمریکای لاتین با یک چالش اقتصادی واقعی روبرو هستند. در بسیاری از موارد مجبور به کاهش تعداد مهمانان و افزایش بودجه می‌شوند.

 

برنامه ریزی برای عروسی چقدر زمان می‌برد؟

با جزئیات زیاد و بودجه قابل توجه، میانگین زمان صرف شده برای برگزاری مراسم عروسی در پرتغال، اسپانیا، ایتالیا و برزیل ۱۱ تا ۱۲ ماه است.

 

در ۸۰ درصد عروسی‌های برزیلی دسته گل وجود دارد

پرتاب دسته گل همچنان در آمریکای لاتین رایج است و در بیش از دو سوم عروسی‌ها انجام می‌شود. در اروپا پرتغال رتبه اول است که در ۷۷ درصد از مراسم دسته گل را شامل می شود، در حالی که در انگلستان تنها در ۱۲ درصد موارد ظاهر می‌شود.

 

نحوه ملاقات عروس و داماد

به گزارش اطلاعات آنلاین، داشتن دوستان مشترک یکی از اصلی‌ترین عواملی است که زوج ها را به هم نزدیک می‌کند. در ایتالیا، این اتفاق در ۲۷ درصد از موارد تجزیه و تحلیل شده رخ داده است و پس از آن اسپانیا (۳۱ درصد)، پرتغال (۲۷ درصد)، فرانسه (۲۷ درصد) و برزیل (۲۴ درصد) قرار دارند.

از سوی دیگر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دوستیابی مسئول ۳۲ درصد ازدواج‌ها در ایالات متحده آمریکا و کانادا است.

 

منبع: اطلاعات انلاین