معرفی متهمان دادگاه منافقین/ محمد حیاتی؛ متهم ردیف سی‌ودوم
معرفی متهمان دادگاه منافقین/ محمد حیاتی؛ متهم ردیف سی‌ودوم

محمد حیاتی متهم ردیف سی‌ودوم پرونده است و او در سال ۱۳۴۵، ابتدا به‌وسیله موسی خیابانی با منافقین آشنا و سپس در سال ۱۳۴۶ توسط نام‌برده جذب گروهک شده و تحت آموزش‌های مسعود رجوی، تشکیلات زندان منافقین را راه‌اندازی می‌کند. او در ستاد داخله، با رده تشکیلاتی شورای رهبری، در مقر اشرف مشغول به‌کار بوده […]

- معرفی متهمان دادگاه منافقین/ محمد حیاتی؛ متهم ردیف سی‌ودوم

محمد حیاتی متهم ردیف سی‌ودوم پرونده است و او در سال ۱۳۴۵، ابتدا به‌وسیله موسی خیابانی با منافقین آشنا و سپس در سال ۱۳۴۶ توسط نام‌برده جذب گروهک شده و تحت آموزش‌های مسعود رجوی، تشکیلات زندان منافقین را راه‌اندازی می‌کند.

او در ستاد داخله، با رده تشکیلاتی شورای رهبری، در مقر اشرف مشغول به‌کار بوده و همسرش نیز از مسئولین کادر رهبری نفاق در خارج از کشور است. محمد حیاتی به‌منظور روحیه‌دادن به هواداران، در بخش سخنرانی نیز فعال بوده است.

به‌طور مثال در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰، نامبرده با نیرو‌های منافقین در آمریکا و همچنین کانادا، کنفرانس ویدیویی برگزار می‌کند که هدف از برگزاری آن، امیدواری‌دادن و تشویق عناصر نفاق به ادامه فعالیت‌های مجرمانه خود بوده است.

او در حال حاضر در قسمت آموزش ستاد داخله، در آلبانی فعالیت دارد. ضمناً وی تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۷۰/۶-۲۰۰۲ است.

+