به گزارش زیرنویس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، محمودرضا طالبان افزود: استان فارس از نظر تعداد فونداسیون و تعداد پروانه‌های ساختمانی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در کشور در رتبه نخست قرار دارد. او ادامه داد: تاکنون برای ۹۷ هزار متقاضی واجد شرایط که در طرح نهضت ملی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، محمودرضا طالبان افزود: استان فارس از نظر تعداد فونداسیون و تعداد پروانه‌های ساختمانی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در کشور در رتبه نخست قرار دارد.

او ادامه داد: تاکنون برای ۹۷ هزار متقاضی واجد شرایط که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند زمین تامین شده و برای دیگر متقاضیان در تلاش هستیم که زمین تامین کنیم.

وی، در خصوص واریز وجه توسط متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن هم گفت: تاکنون ۷۷ هزار متقاضی این طرح واریز وجه را انجام داده‌اند که میزان واریزی از ۴۰۰ میلیون ریال تا ۲ میلیارد ریال است که بسته به پیشرفت پروژه متفاوت است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: در شهرهایی که نهضت ملی مسکن به شکل یک یا ۲ طبقه در حال اجرا است، پروژه‌ها از سرعت مناسبی برخوردارند و عمدتا در مرحله اسکلت و سقف هستند که اوایل سال آینده آماده افتتاح می‌شوند.

طالبان افزود: همچنین تاکنون برای ۵۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان پروانه ساختمانی صادر شده است.

منبع خبر: رکنـا