امیر قلعه‌نویی پس از برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی و صعود ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم و از بازیکنانم نهایت تشکر را دارم که نظم خوبی در بازی داشتند به ویژه وقتی ۱۰ نفره شدیم، خیلی دویدند، ولی باید این […]

- بهترین بازی‌های‌مان را انجام دادیم/ نظم خیلی خوبی داشتیم و خوب دویدیم

امیر قلعه‌نویی پس از برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی و صعود ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم و از بازیکنانم نهایت تشکر را دارم که نظم خوبی در بازی داشتند به ویژه وقتی ۱۰ نفره شدیم، خیلی دویدند، ولی باید این بازی را با اختلاف چهار پنج گل می‌بردیم و فکر کنم یکی از بهترین بازی‌های ما بود، با این حال متأسفانه برخی از بازیکنان طوری بازی کردند که فشار زیادی به تیم وارد شد. برخی از رفتارها باید تغییر کند و طوری رفتار کنیم که در تیم تکرار نشود. درست است بردیم، ولی خیلی به ما فشار آمد.

وی در مورد دیدار بعدی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: ما ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم و به تیم فشار آمد، ولی به همراه تیم پزشکی سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. رسانه‌ها همراهی کردند و من شرمنده آنها و مردم هستم.

ادامه دارد… 

بیشتر بخوانید: ساعت و تاریخ بازی ایران مقابل ژاپن مشخص شد/ برنامه یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳

منبع: خبـر ورزشی