آرنولد شوارتزنگر در سال ۱۹۷۰ در ۲۰ سالگی عنوان مستر یونیورس را به دست آورد و جوانترین بدنساز حرفه‌ای جهان شد. بازیگر ترمیناتور برای ۵۷ سال این رکورد را حفظ کرد. اما آنتون راتوشنی، نوجوان ۱۹ ساله، این رکورد را شکست و کارت حرفه‌ای خود را با کسب سه عنوان متوالی کمیته ملی فیزیک (NPC) […]

- این جوان ۱۹ ساله رکورد آرنولد شوارتزنگر را بعد از ۵۷ سال شکست

آرنولد شوارتزنگر در سال ۱۹۷۰ در ۲۰ سالگی عنوان مستر یونیورس را به دست آورد و جوانترین بدنساز حرفه‌ای جهان شد. بازیگر ترمیناتور برای ۵۷ سال این رکورد را حفظ کرد. اما آنتون راتوشنی، نوجوان ۱۹ ساله، این رکورد را شکست و کارت حرفه‌ای خود را با کسب سه عنوان متوالی کمیته ملی فیزیک (NPC) به دست آورد.

رسیدن به این مقام برای راتوشنی آسان نبود و او ۴ سال تلاش کرد تا روی فرم بیاید و سفر بدنسازی خود را با ۲۷۷ هزار فالوئرش در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. این پسر بعد از کسب آخرین عنوان قهرمانی خود در اینستاگرام نوشت که سختی‌های زیادی را در سالهای اخیر متحمل شده و با ناملایمات زیادی دست و پنجه نرم کرد. او اضافه کرد که به خودش ایمان داشت و تصمیم گرفت بدون آنکه حرفهای منفی رویش تاثیر بگذارد این حرفه را دنبال کند. راتوشنی می‌خواهد دستاوردهایش الهام‌بخش نسل جدید بدنسازان باشد.

کریس بامستد، قهرمان فیزیک کلاسیک که پنج عنوان اخیر این رده را در مستر المپیا کسب کرده، از راتوشنی برای شرکت در مسابقات دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید: درک لانسفورد کیست؟/ همه‌چیز در مورد قهرمان مسترالمپیای ۲۰۲۳ و رقیب اول هادی چوپان

منبع: خبـر ورزشی