انصاری فرد: به طارمی قول می‌دهم که در بازی با ژاپن دلش را شاد می‌کنم
انصاری فرد: به طارمی قول می‌دهم که در بازی با ژاپن دلش را شاد می‌کنم

به گزارش زیرنویس، انصاری فرد پس از دیدار ایران مقابل سوریه گفت: تک تک مردم ایران در ضربات پنالتی داشتند ما را دعا می‌کردند. دست تک تک آنها را می‌بوسم و امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز ما را از دعای خیرشان محروم نکنند.  وی ادامه داد: من خودم وقتی جمع شدیم تا برای پنالتی آماده […]

به گزارش زیرنویس، انصاری فرد پس از دیدار ایران مقابل سوریه گفت: تک تک مردم ایران در ضربات پنالتی داشتند ما را دعا می‌کردند. دست تک تک آنها را می‌بوسم و امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز ما را از دعای خیرشان محروم نکنند. 

وی ادامه داد: من خودم وقتی جمع شدیم تا برای پنالتی آماده شویم با اعتماد به نفس به همه گفتم که خیالتان راحت چون علیرضا بیرانوند را داریم.

انصاری فرد اظهار داشت: مهدی طارمی آنقدر برای ما و برای فوتبال ملی ما هم افتخار آفریده و من قول می‌دهم کاری کنم که در بازی بعدی دلش شاد شود.

وی ادامه داد: در مجموع پیش از ۱۰ نفره شدن به شرایط بازی نگاه کنیم، توپ و میدان در دست ما بود و بدشانسی آوردیم. امروز، روز بدشانسی مهاجمان بود. همین که صعود کردیم، مهم است. تیم های زیادی در تورنمنت‌های مهم در ضربات پنالتی صعود می‌کنند که ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

انصاری فرد در خصوص اینکه کدامیک از پنالتی‌ها بین این بازی یا پنالتی بازی با پرتغال سخت‌تر بود، گفت: چه سوال سختی. جفتش سخت است. آن مسئولیتی که بر دوش شماست خیلی سنگین است. نگاه ۸۵ میلیون ایرانی به ضربه تو است و اینکه تک تک بازیکنان سرشان را بالا می‌گیرند و این ضربه را می‌زنند یعنی شجاع هستند.

وی در خصوص بازی با ژاپن نیز اظهار داشت: از سال ۲۰۱۹ خاطره بدی داریم. آن بازی حقمان باخت نبود. قول می‌دهم که آن بازی آنقدر همه بچه‌ها تلاش کنند که همه کیف کنند.

انصاری فرد در خصوص اینکه اگر در بازی با ژاپن در دقیقه ۱۲۰ یک پنالتی بدست آید، استرس می‌گیرد یا خیر اظهار داشت: جوری توپ را گل می‌کنم که توپ به تور بچسبد.

پایان پیام/





منبع: فارس