غیرت ایرانی و اشک های طارمی؛ نقطه مثبت تیم ملی
غیرت ایرانی و اشک های طارمی؛ نقطه مثبت تیم ملی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هنوز شکست مقابل ژاپن در جام ملت های ۲۰۱۹ را یادمان نرفته! وقتی توپ به سمت دیگری رفت و بازیکنان تیم ملی آماتور گونه به دنبال داور به سمت دیگری دویدند تا گل بخوریم و زمینه شکست با ۳ گل با همین رفتار غیرحرفه ای فراهم شد! در دیدار با […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هنوز شکست مقابل ژاپن در جام ملت های ۲۰۱۹ را یادمان نرفته! وقتی توپ به سمت دیگری رفت و بازیکنان تیم ملی آماتور گونه به دنبال داور به سمت دیگری دویدند تا گل بخوریم و زمینه شکست با ۳ گل با همین رفتار غیرحرفه ای فراهم شد! در دیدار با سوریه هم بازهم برخی از ملی پوشان انگار یادشان رفته بود که در بالاترین سطح فوتبال قاره آسیا بازی می‌کنند و مثل بازی های فوتبال در محلات! تلاش می کردند به نوعی داور را فریب بدهند. یا به داور معترض می شدیم. این رفتارها باعث شد که در نهایت تیم ملی در اولین بازی مرحله حذفی با هزار جور مشکل مواجه شویم و در نهایت در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم.

گذشته از رفتار غیرحرفه ای که برخی بازیکنان در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند اما یک صحنه در تیم ملی ما از نظر احساسی نقطه مثبت و درخشانی در چهارشنبه شب بود. زمانی که دیدیم مهدی طارمی از شدت استرس در هنگام ضربات پنالتی روی سکوها اشک می ریزد و بازیکنان به او دلداری می دادند. زمانی که دیدیم دل این مهاجم چقدر برای موفقیت تیم ملی می تپد و وقتی اشک های مهدی را دیدیم فهمیدیم که تیم ملی واقعا یکدل و یکرنگ است تا موفقیتی تاریخی را رقم بزند. هرچند از نظر فنی و تاکتیکی و حتی حرکات ابتدایی بازیکنان در زمین مسابقه اشکالات بسیاری داشتیم. 

دیدن اشک‌های مهدی طارمی به همه حس خوبی دارد. الماس فوتبال خلیج فارس مثل دوران کودکی اش در بوشهر برای موفقیت تیمش اشک می‌ریخت و دعا می‌کرد تا همبازیانش پیروز شوند. با دیدن این صحنه یادمان افتاد تیم ملی محبوب میلیون ها ایرانی است و دعای خیر آنها همراه تیم ملی و ملی پوشان  است.

آقای طارمی نه بخاطر شیرجه بی موقع در محوطه جریمه حریف بلکه به خاطر اشک هایت که حس خوبی به مردم داد ممنون هستیم اما حیف که تو را در روز شنبه و در حساس ترین بازی جام نداریم! مسابقه ای که شاید از فینال هم جذاب تر و حساس تر باشد؛ اما مطمئن هستیم دیگر ملی پوشان تلاش می‌کنند بخاطر دل میلیون ها ایرانی و اشک های تو بازهم با هر سختی پیروز شوند و به نیمه نهایی جام ملت ها برسند.

پایان پیام/





منبع: فارس