به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هکتور کوپر در نشست خبری پس از بازی مقابل ایران با بیان اینکه شاگردانش در ضربات پنالتی بدشانس بودند، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما بسیار از خودگذشتگی کردند. وقتی ایران یک بازیکن کمتر داشت، به دنبال پیروزی بودیم. با این حال ایران تیمی بسیار قدرتمند است و فضاها […]

- ایران با یک بازیکن کمتر سرسخت بود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هکتور کوپر در نشست خبری پس از بازی مقابل ایران با بیان اینکه شاگردانش در ضربات پنالتی بدشانس بودند، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما بسیار از خودگذشتگی کردند. وقتی ایران یک بازیکن کمتر داشت، به دنبال پیروزی بودیم. با این حال ایران تیمی بسیار قدرتمند است و فضاها را به خوبی بسته بود.

سرمربی سوریه، ایران را یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا برشمرد و گفت: از عملکرد سوریه در این جام بسیار راضی هستم. ما در این جام مقابل تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم. ایران با یک بازیکن کمتر هم به‌خوبی دفاع کرد و تیم سرسختی بود. ما راه‌های دیگری از چپ و راست را برای گلزنی امتحان کردیم، اما در ضربه آخر ناموفق بودیم و نتوانستیم فرصت‌های بیشتری بسازیم.

کوپر در مورد وضعیت ادامه همکاری خود با فدراسیون فوتبال سوریه بیان کرد: از فدراسیون سوریه و رسانه‌ها تشکر می‌کنم که نقش مهمی در عملکرد تیم در جام ملت‌های آسیا ایفا کردند. هفته آینده جلسه‌ای با مقامات فدراسیون سوریه خواهیم داشت و تصمیم می‌گیریم که با هم ادامه خواهیم داد؛ یا اینکه گزینه دیگری خواهم داشت.

وی با اشاره به تقابل شاگردانش با بزرگان آسیا عنوان کرد: مقابل سه تیم از قوی‌ترین تیم‌های آسیا بازی کردیم؛ یعنی مقابل ازبکستان، استرالیا و ایران. ما برای ساختن تیمی جدید به جام ملت‌های آسیا آمدیم. بازیکنان در هر بازی اعتماد به نفس بیشتری گرفتند. از بازیکنان سوریه که تمام توان خود را در این سه بازی گذاشتند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا