بهره‌برداری از ۱۰۵ هزار میلیارد تومان طرح‌های عمرانی استان هرمزگان
بهره‌برداری از ۱۰۵ هزار میلیارد تومان طرح‌های عمرانی استان هرمزگان

اطلاعات نوشت: محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت با اعلام این مطلب گفت: بعد از سفر اول رئیس جمهوری نزدیک به ۲۶ هزار میلیارد تومان منابع وارد استان هرمزگان شده است که از این میزان ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بوده و ۱۱ هزار میلیارد تومان هم اعتبار عمرانی […]

- بهره‌برداری از ۱۰۵ هزار میلیارد تومان طرح‌های عمرانی استان هرمزگان

اطلاعات نوشت: محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت با اعلام این مطلب گفت: بعد از سفر اول رئیس جمهوری نزدیک به ۲۶ هزار میلیارد تومان منابع وارد استان هرمزگان شده است که از این میزان ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بوده و ۱۱ هزار میلیارد تومان هم اعتبار عمرانی به استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه صد در صد تعهدات تسهیلاتی و اقتصادی مصوبات سفر اول رئیس جمهوری در این استان اجرایی و عملیاتی شده است ،  از افتتاح سه بندر در نقاط مختلف این استان در سفر رئیس جمهوری خبر داد و افزود: در این سفر به صورت متمرکز برای کل کشور حدود هزار مدرسه افتتاح می‌شود که رئیس جمهوری با حضور در مدرسه ای در بشاگرد به صورت نمادین این تعداد مدرسه را افتتاح می‌کند که ۲۰۰ مدرسه از این هزار مدرسه متعلق به استان هرمزگان است.

 معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه در این سفر در حوزه طرح‌های دریامحور و اقتصاد دریا پایه هم طرح‌های خوبی به افتتاح می رسد  .افزود از سوی دیگر هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان هرمزگان، ۹ طرح فوق توزیع، انتقال و توزیع نیروی برق این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

 این طرح‌ها شامل ۸ طرح فوق توزیع و انتقال و ۱۲ طرح تعویض شبکه سیم مسی در سطح استان است که با مجموع اعتبار ۲۶۹۰ میلیارد تومان اجرا شده اند.

علاوه بر این اسکله شماره ۳ منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با هدف تخلیه و بارگیری محصولات نفتی و میعانات گازی امروز توسط رئیس جمهوری افتتاح می‌شود.

منبع: اطلاعات انلاین