به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس استان همدان، روح الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه از عصر امروز شاهد اوج فعالیت سامانه بارشی در استان خواهیم بود، افزود: تا جمعه شب بارش برف با شدت متوسط مهمان همدانی ها خواهد بود. کارشناس اداره کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: علاوه بر بارش […]

- از عصر امروز برف و کولاک در راه همدان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس استان همدان، روح الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه از عصر امروز شاهد اوج فعالیت سامانه بارشی در استان خواهیم بود، افزود: تا جمعه شب بارش برف با شدت متوسط مهمان همدانی ها خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: علاوه بر بارش برف، در گردنه‌ها و جاده‌های مواصلاتی پدیده کولاک و کاهش دید دور از ذهن نخواهد بود.

وی اضافه کرد: با خروج سامانه بارشی از اوایل هفته آینده شاهد کاهش محسوس دما تا منفی ۱۰ درجه سانتیگراد در همدان خواهیم بود که این پدیده در هفته آینده در استان ماندگار خواهد شد.

زاهدی با اشاره به اینکه در این مدت اسدآباد با ۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شده است، گفت: طی روز گذشته دمای هوای همدان بین ۶ و منفی چهار درجه سانتیگراد در نوسان بود.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین