کلینزمن: بی‌صبرانه منتظر بازی با استرالیا هستیم
کلینزمن: بی‌صبرانه منتظر بازی با استرالیا هستیم

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، یورگن کلینزمن در نشست خبری پیش از بازی مقابل استرالیا در مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: به دنبال یک بازی جذاب دیگر هستیم. استرالیا تیم خیلی خوبی است و احترام زیادی برای آن‌ها قائلیم. بازی سختی مقابل عربستان داشتیم اما با دید مثبت به مصاف […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، یورگن کلینزمن در نشست خبری پیش از بازی مقابل استرالیا در مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: به دنبال یک بازی جذاب دیگر هستیم. استرالیا تیم خیلی خوبی است و احترام زیادی برای آن‌ها قائلیم. بازی سختی مقابل عربستان داشتیم اما با دید مثبت به مصاف استرالیا می‌رویم. این دیدار مانند همه بازی‌های مراحل حذفی سخت است اما هیجان مثبتی برایش داریم. 

وی افزود: بازی قبلی استرالیا را دیدم که تیمی جنگنده است. خوشحالیم که با آنها بازی می‌کنیم. ۱۲۰ دقیقه مقابل عربستان بازی کردیم اما با آمادگی جلو می‌رویم و مقابل استرالیا با احترام بازی می‌کنیم. شانس ۲ تیم برای این مسابقه هم ۵۰_۵۰ است. 

سرمربی کره جنوبی درباره از دست دادن موقعیت‌های فراوان مهاجمان این تیم در جام ملت‌های آسیا گفت: بازی خوبی در نیمه دوم عربستان داشتیم اما متاسفانه یک گل زدیم. شانس خوبی مقابل استرالیا داریم و می‌دانیم چه ضد حملاتی می‌زنند. می‌دانیم آن‌ها چه قدرتی دارند و به حریف احترام می‌گذاریم اما ما هم با تمام قوا مقابل آن‌ها بازی خواهیم کرد. ضمن اینکه برای خلق موقعیت در این مسابقه نیز کار سختی داریم‌. 

کلینزمن درمورد استراحت بیشتر استرالیا و تلاش رسانه‌های این کشور در تحریک او عنوان کرد: آماده یک بازی بزرگ و گرسنه هستیم. باید با رنج‌ها دست و پنجه نرم کنیم. به خاطر این که بازیکنان ما بیشتر در اروپا بازی می‌کنند، با هر ۴_۳ روز یک بار بازی کردن آشنا هستند. با صحبت‌های رسانه استرالیایی مشکلی ندارم. باید روزهای بین هر بازی را غنیمت شمرد اما باید زجر کشید و امید داشت. 

وی در واکنش به سوال یک خبرنگار ایرانی درخصوص شباهت پیروزی مقابل عربستان در ضربات پنالتی به پیروزی مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۰۶ زمانی که هدایت آلمان را برعهده داشت، توضیح داد: برای پنالتی نیاز است که خیلی به توانایی‌تان اعتقاد داشته باشید و تلاش زیادی کنید. این از نظر ذهنی مهم است که آماده شوید. روی این موضوع خیلی کار و تمرین کردیم و این را برای پنالتی‌های احتمالی فردا آماده می‌کنیم. حتما دوباره روی این موضوع تمرین می‌کنیم. 

سرمربی کره جنوبی در واکنش به این که توصیه‌ای به چو گوئه سونگ به عنوان مهاجم تیمش دارد: همیشه می‌گویم اگر موقعیتی که از دست دادی مهم نیست بلکه موقیعت بعدی مهم است. این در زندگی هم جاری است که باید از موقعیت بعدی‌تان استفاده کنیم. از روی نیمکت این بازیکن را می‌بینم. من هم منتظر گلزنی مهاجم خودم و دیدن لبخندش هستم. مایکل جردن می‌گفت هرچه توپ بیشتری از دست بدهید، می‌توانید امتیازهای بیشتری بگیرید‌.

کلینزمن در واکنش به احتمال پیش افتادن از استرالیا با پیروزی در بازی فردا گفت: هر چیزی که صلاح است. 

او در پاسخ به این سوال که چقدر فشار برای کسب جام رویش وجود دارد، پاسخ داد: من افتخار می‌کنم که مربی این تیم هستم چرا که خیلی با استعداد هستند. آنها بازیکنان خاصی هستند. بازیکنانم برای کسب جام می‌جنگند. به همه‌شان می‌گویم که از این فرصت استفاده کنید. در حال حاضر موقعیت بزرگی برای ما وجود دارد و از این موضوع خوشحالیم. می‌دانم که این موقعیت حساسی برای کشور کره جنوبی است.

چو گو سونگ،  مهاجم تیم ملی کره نیز درمورد این بازی اظهار داشت: استرالیا تیم قدرتمندی است. خط دفاعی خوب و منسجمی داریم. فشاری رو ما به عنوان بازیکن نیست. می‌دانیم که با تیم خوبی بازی داریم ولی اینکه تحت فشار باشیم درست نیست.

پایان پیام





منبع: فارس